Beeldscherm valt steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeltje

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2002
Het beeldscherm van mijn computer doet vreemd. Het is een oud scherm, dat nu vastzit aan een pentium 3 met xp. Het scherm valt de hele tijd uit en gaat dan weer aan. Alsof iemand het heel snel aan en uit zet. Hoe kan ik dit oplossen?

Controleer je videokaart eens,ik bedoel,haal hem er is uit,en opnieuw erin doen,misschien slecht contact.
Stekkers eruit en opnieuw erin.
Als het zo blijft,probeer eens even met een scherm van een vriend/kennis ofzo,als het dan weg is,dan ligt het aan de monitor,als het nog hetzelfde is,dan zou het aan de videokaart kunnen liggen.

ik heb de computer van iemand anders, en de videokaart is nooit wat aan veranderd. Terwijl het bij hem nooit een probleem was.

Ok,en had diegene ook hetzelfde beeldscherm?

(Vaak is het zo,als je computers verhuisd,dat er dan juist wat misgaat met connecties,heb ik heel vaak meegemaakt)

Probeer het scherm eens op een ander verversingsmodus te zetten. Bv van 85 op 75 of bv op optimaal. Rommel hier eens mee en wacht op eventuele nieuwe uitvallers. Kun je vinden bij displaysettings onder geavanceerd en tabblad adaptor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan