Beeldscherm valt uit na eerste keer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

codlevi

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2010
Berichten
88
Beeldscherm valt uit na eerste keer opstarten, na een reboot doet hij het weer, maar het is wel irritant, weet iemand een oplossing??

Gr.
 
Weet je zeker dat het je beeldscherm is, en niet dat je pc geen videosignaal stuurt?
 
Het hoeft inderdaad geen laptop te zijn. Maar dan kun je nog een extern, of anders geformuleerd 'vervangend', beeldscherm aansluiten. Zo kun je zien of deze ook uitvalt. Het kan wellicht ook zo zijn dat het stroomcontact van je monitor slecht is. Controleer ook even de kabels.
 
Nee ik denk dat het het videosignaal is, op een laptop doet hij het niet!! Drivers ook al geüpdatet, wat kan ik nu nog doen??

Gr
 
srry kwas op vakantie, nog een ding, tis sinds ik er een nieuwe videocard erin heb gestoken
 
Welke videokaart?

En wat zijn merk en type van de voeding van je pc?
 
eerst zat er een ati radeon in, toen viel het scherm ni uit, nu een nvidea geforce 7200 gt
 
ik zou het niet weten, maar ik heb dit gelezen:
Niet goed werkende voeding? - Computerproblemen!
De +12 volt levert stroom aan' alle basisonderdelen van een computer. Wanneer de er tekort ampères op de +12V is om de diverse onderdelen te voeden, kan dat problemen opleveren.

1. De computer valt regelmatig uit
Meestal gebeurd dit bijvoorbeeld na installatie van een nieuwe videokaart of harde schijf / optische schijf. De voeding is te zwaar belast.. Een zwaardere voeding installeren zal het probleem verhelpen.

en ik heb een zeer zware videocard gekocht, dus dat zal het probleem zijn denk ik, gewoon een zwaardere voeding kopen:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan