GewoonMark
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2015
Hallo ik ben Mark en ik ben 15 jaar.
Ik heb mijn computer al ongeveer 2 jaar en hij werkte prima. Maar sinds een tijdje begint hij raar te doen, als ik aan het game ben over meerdere dingen tegelijk doe, dan wordt het beeldscherm zwart en staat er ''geen signaal'', maar me PC blijft gewoon aan en draaien. Ik kan op dat moment helemaal niks meer, ik moet dan de stekker eruit trekken anders kan hij niet uit. Ik heb hem een paar keer schoon gemaakt maar dan na een tijdje valt hij gewoon weer uit. Dit zijn mijn temperaturen
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD FX-6100 8 °C
Zambezi 32nm Technologie
RAM
8,00GB Single-Kanaal DDR3 @ 667MHz (9-9-9-24)
Moederbord
MSI 760GM-P23(FX) (MS-7641) (CPU1) 17 °C
Grafisch
LG TV (1920x1080@60Hz)
2048MBNVIDIA GeForce GTX 650 (CardExpert Technology) 36 °C
Harde schijven
466GB Seagate ST500DM002-1BD142 ATA Device (SATA) 24 °C
Optische schijven
TSSTcorp CD/DVDW TS-H653L ATA Device
Geluid
NVIDIA High Definition Audio
Zoals je ziet is mijn Grafische kaart het hoogst, maar ik weet dus niet wat dat inhoud en of dat slecht is?
Ik word er een beetje zat van omdat hij soms wel 2x per dag uitvalt, terwijl een computer zoals deze wel de spellen aan kan lijkt mij.
Ik speel alleen League of Legends, en voor de rest zit ik alleen maar een beetje op het internet te kijken, Youtube enz.
En me computer staat zo ongeveer 5-6 uur aan per dag. Ik hoop dat er iemand kan helpen want ik wil het graag gefixt hebben.
Bedankt alvast
Mvg Mark Luiken
Ik heb mijn computer al ongeveer 2 jaar en hij werkte prima. Maar sinds een tijdje begint hij raar te doen, als ik aan het game ben over meerdere dingen tegelijk doe, dan wordt het beeldscherm zwart en staat er ''geen signaal'', maar me PC blijft gewoon aan en draaien. Ik kan op dat moment helemaal niks meer, ik moet dan de stekker eruit trekken anders kan hij niet uit. Ik heb hem een paar keer schoon gemaakt maar dan na een tijdje valt hij gewoon weer uit. Dit zijn mijn temperaturen
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD FX-6100 8 °C
Zambezi 32nm Technologie
RAM
8,00GB Single-Kanaal DDR3 @ 667MHz (9-9-9-24)
Moederbord
MSI 760GM-P23(FX) (MS-7641) (CPU1) 17 °C
Grafisch
LG TV (1920x1080@60Hz)
2048MBNVIDIA GeForce GTX 650 (CardExpert Technology) 36 °C
Harde schijven
466GB Seagate ST500DM002-1BD142 ATA Device (SATA) 24 °C
Optische schijven
TSSTcorp CD/DVDW TS-H653L ATA Device
Geluid
NVIDIA High Definition Audio
Zoals je ziet is mijn Grafische kaart het hoogst, maar ik weet dus niet wat dat inhoud en of dat slecht is?

Ik word er een beetje zat van omdat hij soms wel 2x per dag uitvalt, terwijl een computer zoals deze wel de spellen aan kan lijkt mij.
Ik speel alleen League of Legends, en voor de rest zit ik alleen maar een beetje op het internet te kijken, Youtube enz.
En me computer staat zo ongeveer 5-6 uur aan per dag. Ik hoop dat er iemand kan helpen want ik wil het graag gefixt hebben.
Bedankt alvast

Mvg Mark Luiken