Beeldscherm valt uit tijden filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sieme90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2015
Hallo,

ik heb een probleem met mijn beeldscherm van mijn laptop.

Regelmatig gaat me beeldscherm op zwart als ik een filmpje kijk op internet.
En dit is bij verschillende sites. Facebook, Youtube, Dumpert of waar dan ook.
Me laptop blijft wel aan staan.
Alleen het beeldscherm word dus zwart.
Wat ik ook probeer hij blijft zwart. Toetsen indrukken of met de muis bewegen helpt niet.
Weet iemand misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn?

alvast bedankt,

Heb je je laptop al langere tijd? Haal je af en toe het stof uit je laptop? Het lijkt erop dat er iets te warm wordt, waardoor je pc geen beeld meer krijgt. Heb je ervaring met het openmaken van laptops?
Misschien is het handig trouwens om eerst alle drivers te verwijderen in Veilige Modus met Driver Uninstaller om vervolgens na een reboot ze in Veilige Modus weer te installeren (het liefst de drivers van je fabrikant).

Succes!

Heb je je laptop al langere tijd? Haal je af en toe het stof uit je laptop? Het lijkt erop dat er iets te warm wordt, waardoor je pc geen beeld meer krijgt. Heb je ervaring met het openmaken van laptops?
Misschien is het handig trouwens om eerst alle drivers te verwijderen in Veilige Modus met Driver Uninstaller om vervolgens na een reboot ze in Veilige Modus weer te installeren (het liefst de drivers van je fabrikant).

Succes!

Bedankt voor je reactie AndreazZz,

Deze laptop is nu een jaar oud ongeveer. Ik heb geen ervaring met het open maken van me laptop, dat houd dus in dat ik ook nog nooit het Stof in me laptop er uit heb gehaald.

Welke drivers moet ik dan uninstalleren, En hoe installeer ik ze dan weer? kun je iets duidelijker zijn,
Reboot is gewoon opnieuw opstarten toch?

Als je laptop een jaar oud is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij nu al verstopt zit, laat dat dus maar achterwege.

Excuses voor mijn onduidelijkheid. Ik bedoelde de videokaart-drivers. Je moet de vervangende drivers downloaden van de website van de fabrikant van je laptop, bijv. HP, Dell, Acer. Als je in Veilige Modus zit, gebruik je dat driver-verwijderprogramma en dan gaat alles, als het goed is, vanzelf. Je moet dan alleen nog herstarten (excuses voor het gebezigde anglicisme), weer in Veilige Modus, en de driver (van HP, Dell, Acer etc.) installeren. Als deze aangeeft niet in Veilige Modus te willen installeren, start dan Windows gewoon op.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan