Beeldscherm valt uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurenceSS

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Hallo allemaal,

Ik heb hier thuis een beeldscherm van het merk Laser. Nu heb ik deze computer al zo`n 5 jaar en het gaat allemaal prima.

Nu viel laatst uit het niets ineens het beeldscherm uit, of nja het werd zwart. Het kleine lichtje bij het knopje voor het beeldscherm stond nog wel aan en de comouoter werkte gewoon door. Ik starte hem toen op via de reset knnop en hij deed het weer.

Dit was ongeveer een maand gelden. Het is daarna niet meer gebuerd tot gister. Hij viel weer ineens uit maar nu kreeg ik hem ook niet meer aan via de reset knop. Heb het een paar keer geprobeerd maar ook na 5 keer ressetten deed het beeldscherm het niet. Ik heb toen 3 uur gewacht alvorens hem weer op te starten. Het lukte toen, maar ik had hem nog geen 5 minuten aan of hij viel weer uit. Gister kreeg ik hem toen niet meer aan en hij heeft de hele nacht uitgestaan.

Vanochtend starte ik hem dus weer op en ben direct hierheen gegaan.

Kan iemand mij hiermee helpen??!!

Alvast bedankt.

Laurence

Hallo

Alle indicaties dat het hier om een "koelingsprobleem " gaat.

Alle voorziene ventilatoren/koelvlakken en ... natuurlijke aanzuigopeningen eens stofvrij maken.

P.s.: uw keyboard ook eens reinigen ,want deze heeft blijkbaar ook "problemen" :confused:

Peter

dankje

oke, bedankt, ik zal het direct allemaal even stofvrij gaan maken, is idd al een hele poos terug dat ik dat gedaan heb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan