Beeldscherm valt weg na 2 secondes

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkrouweel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo, wie kan mij helpen?

Als ik mijn desktop (4 jaar oud) opstart, dan zie ik niets op mijn beeldscherm (dell TFT scherm). Als ik de monitor uit zet en weer aan zet, krijg ik 2 secondes mijn bureaublad te zien en dan valt die weg naar een zwart scherm (stroom blijft wel op de aan/uit knop zitten). Ik kan dit blijven herhalen en iedere keer krijg ik 2 secondes een normaal beeld, zo heb ik mijn computer dus weer normaal kunnen afsluiten.

Ik heb monitor nu ook op mijn laptop geprobeerd en hier doet het scherm exact het zelfde.

Groeten,
Marcel

Beeldscherm

Toevallig is dit mij 2 dagen geleden ook overkomen. Monitor is 6 jaar oud. Eerst wat met de kabels gerommeld en dan werkte het even maar nu definitief op zwart. Volgens Dell kan je een zelftest doen. Haal de VGA kabel uit de PC. Als je ziet dat de monitor werkt en een zelftest uitvoert dan ligt het waarschijnlijk aan de video kaart/driver.
Ik heb dit zelf gedaan, maar bij mij blijft de monitor zwart. Helaas zal de monitor dan als afgeschreven moeten worden beschouwd.

Beeldscherm

Hoi Marcel
Ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht en aangesloten en alles doet het weer perfect., dus lag echt aan de monitor.
ge. Monique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan