Beeldscherm vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo,

Een kennis van me heeft en 3dfx Voodoo3 3500 TV videokaart . Versie software 1.19.2000 .
systeem Win98SE.

Ze hebben alleen maar de instelling 600x800 tot hun beschikking.

Het probleem is dat ze geen volledig beel op het scherm krijgen maar een beeld met de bekende schuifbalk onderin.

Tekengrootte veranderen helpt niet

Wie heeft een oplossing?
 
Is de volledige Voodoo driver wel geinstalleerd?
Kan de monitor wel een hogere resolutie, dan 800x600 aan?
 
Crash, het probleem deed zich voor na een nieuwe installatie. Het was helaas noodzakelijk om het hele systeem om te gooien van NT naar 98SE. Voor de her-installatie was het wel mogelijk om een volledig beeldscherm te krijgen, zal ik maar zeggen.
De mensen moeten nu met de schuifbalk werken en dat is voor hun een probleem, snap je?
 
Laatst bewerkt:
Heb je na de installatie van Win98(se) de driver van de videokaart wel geinstalleerd?
 
Crash, de gegevens die ik in bovenstaand bericht heb geschreven heb ik uit AIda. Dus het lijkt me dat ik de driver wel heb geinstalleerd. Toch?
 
Tja, dat wordt dan een ritje van 80 km. (enkel) Of ik zou het met re admin kunnen doen?
 
Of helpdesk spelen, Misschien komt er nog iemand met een ander idee.
 
Ja, ja, Ik sta open voor alle ideen hoor.

Maar ik wil hjouw voorstel wel proberen. Mijn vraag is dan eigenljijk, kan ik zoiets ook met re-admin op afstand installeren? Ik denk het wel......toch?
 
Geplaatst door slofje
Crash, de gegevens die ik in bovenstaand bericht heb geschreven heb ik uit AIda. Dus het lijkt me dat ik de driver wel heb geinstalleerd. Toch?
Waarschijnlijk is alleen de standaard driver van Windows geinstalleerd, zodat je beeld hebt.
Hierbij wordt inderdaad de kaart normaal herkend, maar heb je nog niet de volledige funktie van de kaart.

Ik weet niet of je zoiets op afstand kunt installeren, daar de pc ook opnieuw moet opstarten, na de instalatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan