Beeldscherm werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

berkekorkmaz

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Ok. I Need Help.
Eerst deed mijn beeldscherm het wel..
Toen ik mijn pc gister aan deed deed mijn beeldscherm raar, ik zag voor een splitsecond wat er normaal zou moeten komen en daarna werd het scherm zwart voor 3/4 seconden en dan zag ik het weer voor heel even normaal en weer zwart en dat ging zo door.
Toen ik hem vanochtend aandeed, gebeurde dat niet eens meer. Hij bleef gewoon helemaal zwart.
Ik gebruik nu een andere beeldscherm.

Ik heb de kabels gecheckt en daar zijn geen problemen mee. (Ze werken allebij(blauwe en witte))
En de beeldscherm werkt wel op een andere pc.
Het probleem zit in mijn pc denk ik.

Wat ik onlangs heb gedaan met mijn pc:
Week terug mijn pc geformatteerd.
De dag voordat mijn beeldscherm het niet meer deed Service Pack 3 (voor xp) geinstallerd, nadat ik dit had gedaan stonden de programmas die ik allemaal had gedownload niet meer in de lijst(als je op start drukt en daarna alle programmas).

Twee mogelijkheden:

Na herinstallatie van Windows XP moet je mogelijk ook de driver voor je grafische kaart nog installeren.
Of.
Je grafische kaart is kapot.

Twee mogelijkheden:

Na herinstallatie van Windows XP moet je mogelijk ook de driver voor je grafische kaart nog installeren.
Of.
Je grafische kaart is kapot.

drivers had ik al geinstalleerd, maar als me grafische kaart kapot is waarom werkt een andere beeldscherm dan wel?

Je hebt gelijk.
Zou het verder ook iet weten.
Wellicht iemand anders 'hier' ......

Hoi !

Quote: drivers had ik al geinstalleerd, maar als me grafische kaart kapot is waarom werkt een andere beeldscherm dan wel? einde.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan