JanFilarski
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 apr 2014
Hallo Allemaal
Met mijn desktop is iets aan de hand, het beeldscherm doet het niet meer. (geen beeld meer, volkomen zwart dus)
Ik hoor geen verdachte piepjes (geheugen !)
De video is gesitueerd op het moederbord teweten: MS-7504-V1
Ik hoor wel mijn harddisk opstarten en er wordt zelfs gezocht op de harddisk, maar verder dus niets.
Ik heb reeds een eenvoudige videokaart (PCI) gemonteerd, maar doet totaal niets.
Ik denk dat de bios de kaart niet ziet zitten. GeForce 6200LE (PCI-e) kaart
Ook heb ik de bios gereset. Maar toegang tot de bios krijg ik niet.
Het beeldscherm is zwart en het blijft zwart, het geeft dus totaal geen tekst weer
Wat kan ik doen, om te zorgen dat de videokaart herkent wordt, want ik denk dat anders het moederbord vervangen moet worden, met alle daarbij behorende ellende.
MVG
Jan Filarski
Met mijn desktop is iets aan de hand, het beeldscherm doet het niet meer. (geen beeld meer, volkomen zwart dus)
Ik hoor geen verdachte piepjes (geheugen !)
De video is gesitueerd op het moederbord teweten: MS-7504-V1
Ik hoor wel mijn harddisk opstarten en er wordt zelfs gezocht op de harddisk, maar verder dus niets.
Ik heb reeds een eenvoudige videokaart (PCI) gemonteerd, maar doet totaal niets.
Ik denk dat de bios de kaart niet ziet zitten. GeForce 6200LE (PCI-e) kaart
Ook heb ik de bios gereset. Maar toegang tot de bios krijg ik niet.
Het beeldscherm is zwart en het blijft zwart, het geeft dus totaal geen tekst weer
Wat kan ik doen, om te zorgen dat de videokaart herkent wordt, want ik denk dat anders het moederbord vervangen moet worden, met alle daarbij behorende ellende.
MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt: