Beeldscherm wil niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prototype458

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
Berichten
3
ik heb het zelfde als hier probleem hij gaat niet in standby maar blijft gewoon in zwart scherm hangen als ik op de power knop uit en aan druk is het er even weer en dan is het weer weg na een tijdje van de knop indrukken doet hij het weer voor de hele dag zelfs bij het herstarten maar als ik de scherm met rust laat voor een tijdje dan heb ik het zelfde probleem ik denk dat er iets met de sensor aan de hand is sinds dat hij bij mij wel aan geeft dat hij niet in standby staat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je vraag een eigen plekje gegeven meeliften is niet toegestaan succes met je vraag
 
Hoe is het slaapbeleid van de monitor ingesteld? Denk dat daar het probleem zit.
 
Laatst bewerkt:
wat bedoel je hiddehoi bedoel je energie beheer want die staat helemaal uit

wat ik bedoelde met de scherm met rust laten is dat ik hem uitzet en dan een paar minuten met rust laat en dan hem weer aanzet

extra informatie mijn lcd scherm is Philips 190SW heb hem nu al 6 jaar en de probleem begon 2 dagen geleden voor het eerst ik dacht dat het niks bijzonders was

dit deed hij in de ochtend van vandaag

hij liet bios zien dan word het zwart als normaal voor een seconden maar waar je normaal de informatie ziet over de computer bleef die gewoon zwart scherm ik druk of the power knop aan en uit laat hij me één seconden de windows 7 logo zien ging hij weer zwart drukte ik weer 2 keer op knopje was op de bureaublad voor een seconden dan word het weer zwart daarna drukte ik hem nog 2 keer uit en aan waarbij die de tweede keer dat ik heb uit wou druken de knop orangje aangaf(standby) toen herstarte ik de computer en hij staat nu de hele dag aan alleen in the ochtend waneer ik mijn computer opstart heb ik de probleem

#modag - dacht al waar was mijn bericht maar bedankt
 
Lijkt me dan iets in de videokaart, kijk de drivers na en kijk ook hier naar het energiebeheerschema. Zal het wel niet wezen maar controleer ook goed op virussen.
 
ik heb geen videokaart ik heb een Intel(R)82945G Express Family Chipset versie 8.15.10.1930
de energiebeheer staat op razer game booster die ik al een paar jaar zo gebruik heb in settings gekeken alles was okey
ik heb totaal 3 virusen op mijn computer deze kan ik niet verwijderen heb alles al geprobeert maar de computer word nog overnieuw geinstaleert

virussen : Qvo6, Delta Homes en een virus die veel van de ram van de computer slurpt verder doet die virus niks

deze virusen waren al op de computer toen ik heb over had gekocht van iemand anders en toen deed de scherm normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan