beeldscherm word niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoocha

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Hallo,

heb me een nieuw systeempe gekocht bij azerty en is door een kameraad in elkaar gezet,Maar nu zit ik met het volgende probleem.

Als ik mijn computer aandoe werkt alles goed,fans/koeling draaien,videokaard gaat aan,etc

Alleen komt er op mijn scherm te staan no connection ofzo en word zwart,Heb mn zus haar beeldscherm ook geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat dit ook gedaan met andere kabels maar nog steeds geen beeld,ook het biosmenu komt er niet voor.

Nou is mijn vraag:

kan het zijn dat de beeldscherm te zwakis voor mjn videokaard?

-ben naar een klein computer winkeltje geweest en zonder mn computer te laten zien zij hij direct 'beeldscherm is te zwak' met hetenige dat ik hem vertelde was mn videokaard en me monitor laten zien.

of is het wat anders?

want ik ga morge wss scherm kopen dus graag Z.S.M antwoord

mvg

videokaard is een HD 6870 Direct CU

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik zou even je hardware melden ,beeldschem te zwak ??? meld deze ook even kunnen we wat gerichter antwoorden. en meld je voeding ook even.

Laatst bewerkt:
Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB
AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz - Socket AM3 - L3..
Microsoft Windows 7 Home Premium w/SP1 - Licenti..
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - Vas..
Cooler Master Elite 310 - Midtowermodel - ATX - ..
ASUS EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 - Grafische adapter -..
Corsair Builder Series CX500 V2 - Voeding ( inte..
Samsung SH-222AB - Schijfstation - DVD±RW (±R ..
ASRock M3A770DE - Moederbord - ATX - AMD 770 - S..

en de scherm:

merk:olidata
model naam:MR17F06N

Hoi,

Je weet zeker dat je maat alles heeft aangesloten ook de extra pci-e voeding stekker op de videokaart en met welke kabel ben je naar je monitor gegaan

uhmn ik heb niet veel verstand ervan maar ik weet dat de hdmi kabel wel paste op de computerkast maar het uiteinde waar je de pc meeverbind had andere aansluiting dus kon niet?

dus vgi kabel gedaan lijkt me zo

Hoi,

Ik zie dat er bij 1 uitgang op je videokaart vga staat heb je hem daar ook op aangesloten kan niet geloven dat ht aan je scherm ligt oke het is geen ultra moderne maar er zit toch al vga en dvi aansluiting op.

Laatst bewerkt:
eigelijk past de stekker op 2 plaatsen en alle geprobeerd

Hoi,

Klopt maar bij 1 staat specifiek vga niet even iemand in de buurt waar je even monitor kan lenen?

Wat gebeurd er als je na het starten en het zwarte scherm even snel je powerknop opniew indrukt? Gaat de pc direct uit? Zo ja, is er mogenlijk toch iets mis met de pc. Indien je 4 seconden ingedrukt moet houden om de pc uit te krijgen kom je waarschijnlijk wel goed door je boot.

hoor je wel een BEEP bij het opstarten? Dit soort problemen is erg moeilijk troubleshooten. Weet je zeker dat je monitor geen switch heeft tussen "analog" en "digital" oid?

computer bij de pc speciaalzaak morgen wss klaar,kost me 70 euro:)

mja toch maar 150 eu 22 inch scherm erbijop gooien:)

bedankt voor de hulp in iedergeval

gr smooch

Hoi,

Jammer hoop nog wel te lezen wat het nu was leren we altijd weer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan