beeldscherm wordt plots zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Berichten
64
Het is een beetje raar, maar als ik iets aan het installeren, deinstalleren ben of op games speel wordt men scherm zwart, dit gebeurd soms na 10 minuten soms kan het pas na uren zijn(heb ineens ook geen geluid meer) en toch blijft men pc lopen. Kan dit het gevolg zijn van hoge temp of is er misschien iets beschadigd? Aan men scherm zelf ligt het niet, want als ik pc herstart werkt beeldscherm terug.

Het gebeurd ook soms als ik voor ff niet op pc bezig ben dat het scherm plots ook gewoon zwart wordt
 
strepen

Bij het instal van een agp kaart kryg ik allemaal strepen ik heb de beste drivers gehaald omega maar het helpt niets.
Nu heeft degenen een onboard force maar ik kryg die niet uit als ik er een FX5000 van geforce in wil zetten dan komt er zwart beeld,ik heb geen driver cd van de FX en ben heel slecht in drivers ophalen en instaleren.
Voor de goede orde de eerste kaart is een ati 8000 prokaart.
In het bios zie ik nergens dat ik de onboard uit kan zetten,als ik de agp erin prik is de onbord uit bij de FX niet komt dit door hetzelfde merk mischien????.

Kent iemand een link waar het zeer goed uitgelegd wordt hoe je de drivers ophaald en installeerd en wat het bovenstaande probleem is veel dank Nixs
 
Naar temp heb ik gekeken en als hij games loopt is de temp zo een 53-57 graden als hij niets loopt is het ongeveer zo een 43 graden.

zou men fan dan zoveel doen? Ik weet dat men fan onderste boven hangt dus echt stof kan er denk ik niet in. Zou het kunnen dat er ergens bepaalde draden slecht contact maken?
 
Hoi.,Ja een fan kan heel veel doen en koeling ook,je hebt koeling voor je HD`s zelfs.
Ik vindt 43 graden nu niet zo erg weinig als je ervan uit gaat dat je met een zwaar spel zo aan de 55 zit dan zit je aan de hoge kant je hebt het zelfs over nog hoger.,

De circulatie in je kast kan veel schelen,zelfs de fan op je video kaart maar hou ze wel schoon wanneer hij bij mij zo ver omhoog loopt had ik allang een grotere fan erop gezet een goed zalman ofzo.
je kast moet ook goed vry staan de fans moeten alle lucht kwijt kunnen.
Ik heb het zelfs wel eens uitgeprobeerd met 2 standaard fans die gewone zwarte,door een goed circulatie ging de temp 6 graden naar beneden.
Heb je de proccesor er wel eens afgehad en hem terug gezet zonder pasta,pasta scheelt ook mischien maar 3 graden maaar toch.
Dit probleem moet toch oplosbaar zijn,wat staat erin je boekje wat hij hoor te zijn standaard???.......Nixs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan