Beeldscherm zwart met enkele kabel, maar met 2 kabels doet hij het wel....

Status
Niet open voor verdere reacties.

LordII

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
Berichten
26
Beste mensen,

ik zit met een gek probleem. Ik heb sinds kort een nieuw beeldscherm, achter op het beeldscherm zitten 2 hdmi ingangen en een dvi ingang. Het probleem is dat als ik mijn computer opstart met alleen een hdmi kabel er in, of alleen een dvi kabel erin dat ik zwart beeld krijg. Het scherm begint dan na een tijdje te melden dat er geen signaal is. Maar als ik er 2 kabels in stop, een hdmi én een dvi dan doet het beeldscherm het wel... Ik vind dit vrij vreemd en ik vroeg me af of jullie er misschien wat meer over weten. Tevens komt er nu een 2e probleem bij kijken, mijn computer denkt nu dat ik 2 beeldschermen aangesloten heb.. hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn computer er maar een weer geeft?

Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen,
groetjes Lordll
 
Hoe bedoel je precies?

mijn scherm is een 27" samsung
model name: S27C750P

hopelijk heb je hier wat aan :)
 
Haal alle spanning van de PC, druk de powerswitch een paar keer in, plaats de gewenste kabel, voedingskabel van de PC er weer in en opstarten, werkt het dan wel?
 
Oke, geen idee wat nou exact het probleem veroorzaakte maar het komt erop neer dat m'n pc of m'n beeldscherm de hdmi uitgang niet wilde gebruiken. Ik heb er nu alleen een dvi kabel inzitten en dat werkt uitstekend! Bedankt voor jullie hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan