Beeldscherm zwart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Hoi,

Groot probleem!!!:evil:

Ik wou een andere thema doen op mijn pc. Toen opeens mijn beeldscherm zwart werd. Nu ja het is moeilijk uit te leggen. maar ik kan alle icoontjes wel zien maar alles daarom heen is zwart. Als ik op een icoontje klik van uh deze computer. zie ik wel de mappen en harde schijven etc. maar de rest niet.

Het zelfde is zo als ik in Configruatiescherm> Beeldscherm
Dan zie ik alleen het bovenste balkje emt kruisje etc.etc. Dus ik kan geen instellingen veranderen want alles is zwart. ik zie dus gewoon niks.:evil:

En het ergste is ik kan dus ook geen systeemherstel doen.!!!:evil: want ik zie niet waar ik op klik.

Iemand een oplossing? Heel erg ebdankt alvast, want dit is niet leuk. en opnieuw opstarten lukt ook niet.
En ik heb geen zin om windows opnieuw te instaleren!

EDIT: Ik heb op een of andere manier nu wel het thema weten te veranderen. Met een beetje gokken enzo met waar de de knoppen zitten. Alleen ja je ziet wel de randjes maar alles is gewoon zwart. Ik snap er echt niks van.
 
Laatst bewerkt:
Ok, op de 'tast' dan.

-Klik eenmaal met rechts ergens op je bureaublad (even gokken dat je niet op een icoontje klikt)
-eenmaal 'pijltje omhoog' drukken en dan op enter
-even twee seconden wachten, dan twee maal op 'pijltje omlaag' drukken en vervolgens op enter.

Met een beetje geluk heb je nu de standaard XP look terug
 
even op de gak.
computer uit
computer aan dan op F8 drukken.
dan kiezen voor de laatst bekende werkende configuratie.
Helpt dat niet dan zelfde procedure nog een keer maar dan kiezen voor vga instellen.
 
Oke ik ga eerst het eerste proberen en daarna het 2e


Alvast bedankt. Heel raar probleem dit.

Bedankt!
 
Helaas geen van alle opties werken.:evil: :mad:


Wat nu? Is opnieuw instaleren van Windows de enige optie? En dan hopen dat het dan wel goed gaat. En gewoon zonder gekke zwarte dingen etc. krijg?

Het voordeel is er staan niet veel belangrijke bestanden etc. op. Computer is nog vrij nieuw.

Heb helemaal geen zin om Windows opnieuw te instaleren maar goed. Hoe zou ik het dan het beste kunnen doen. Windows CD erin? Booten van de CD? En de Harde Schijf formateren?
 
hey,

nee hor!
systeemherstel kan je maybe wel met sneltoetsen draaien, start+r, msconfig, dan zie je systeemherstel staan!

suc6,
simon
 
Haha leuk geprobeerd. Helaas krijg ik dan een zwart scherm en zie dus niks staan.

ik kan ook geen printscreen maken. Want ik weet niet wat ik doe als ik in paint zit bijv. en het wil plakken en opslaan etc. :rolleyes:

Ik denk dat er nog maar een ding opzit. Opnieuw instaleren.
Ik wacht nog even met reacties.
 
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ! (sorry als dit niet mag zo dat schreeuwen)


Maar het is gelukt vraag me niet hoe. Zat met rechtermuisklik> eigenschappen. Toen bij thema's(standaard beginschermpje als je eigenschappen doet) het Standaard Win Xp met standaard achtergrond gekregen. Zat een beetje te klikken. En dit terwijl ik dus niks zag :cool:

En nu is alles weer normaal! :cool: :D :D ben zo blij haha.

Heel erg bedankt voor de reacties.
 
kan je niet een nieuw 'thema' downloaden. Je kan blijkbaar wel op internet. Of kan je dan ook niet het .zip bestandje zien? Als dat zo is, dan denk ik dat er nog maar 1 ding op zit wat je zelf ook al begreep
 
Nee het download schermpje zou ik dan ook niet zien. heb ik ook al geprobeerd.


Maar het is al opgelost bednkat voor je reactie!:thumb:
 
Geplaatst door winnie de pooh
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ! (sorry als dit niet mag zo dat schreeuwen)


Maar het is gelukt vraag me niet hoe. Zat met rechtermuisklik> eigenschappen. Toen bij thema's(standaard beginschermpje als je eigenschappen doet) het Standaard Win Xp met standaard achtergrond gekregen. Zat een beetje te klikken. En dit terwijl ik dus niks zag :cool:

En nu is alles weer normaal! :cool: :D :D ben zo blij haha.

Heel erg bedankt voor de reacties.

Dat was precies wat ik beschreef, maar dan met het toetsenbord, dat had ook gewoon moeten werken. Maar mooi het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan