Beeldscherm zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkatsburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
2
Probleem: beeldscherm startte vandaag eerst op in ministeck-blokjes en ging bij volgende (her)start op zwart. Groen lampje wordt direct oranje en beeldscherm melding over power saving modus.
Als ik kabel tussen beeldscherm en pc eruit haal, dan geeft beeldscherm het dell-testscherm met kleurtjes. Doe ik kabel weer terug dan niks meer.

Tot zover het beeldscherm-probleem. Het andere probleem is dat er in die computer een werkstuk van mijn dochter zit, wat ze maandag moet inleveren... Daar gaat 't natuurlijk om!
Kan ik een laptop aansluiten op de pc en het laptopscherm gebruiken om in die pc te kijken en het werkstuk eruit te halen?
 
Welkom bij de Helpmij!

In principe moet dat lukken (machines koppelen), maar heb je geen (thuis)netwerk waar beide machines op aangesloten zijn?
Wat het koppelen betreft is het even afhanelijk van welke aansluitingen er op de laptop zitten.

Een voorbeeldje.

Daarnaast kan het ook met en seriële kabel, alleen............... zijn er nog veel machines met seriële poorten? (De oudere wel iig)
 
Laatst bewerkt:
Nee heb geen netwerk ingesteld (ik ben niet zo handig met die dingen en heb nooit zin om me er in te verdiepen. stomstomstom) en nu dus spijt als de haren op m'n hoofd dat we nog geen dropbox account hebben.
 
Daarnaast zal je toch wel een zodanige burenrelatie hebben (mag ik hopen) dat voor een dergelijke calamiteit iemand bereid is zijn 2e of 3e monitortje even uit te lenen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan