Beeldscherm Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mocroflipp

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Hallo,
Mijn Acer Aspire M3610 doet sinds een paar maanden heel raar.
Als ik hem opstart, gebeurt er niks.
Het LED lampje enzo branden allemaal wel, maar het beeldscherm blijft maar zwart.
Het komt NIET door het beeldscherm zelf, want ik heb nu al een paar keer een ander extern beeldscherm aangesloten, en dat scherm bleef ook zwart.
Ik kan ook niet in het BIOS menu.
Ik heb een CD om alles naar fabrieksinstellingen terug te zetten, maar ik kan dat niet starten, want ik kan niet in de BIOS.
Alles blijft zwart en er gebeurt helemaal niks.
Wat moet ik doen?

Waarschijnlijk je grafischekaart, of je kabel er tussen in. Heb je geen andere grafischekaart in de buurt toevallig?

Hallo

Probeer deze laptop eens op te starten ZONDER batterijpack.

Dus enkel op de netvoeding.

Veel laptops weigeren op te starten met een defekte batterij ingeplugd ...

Peter

Waarschijnlijk je grafischekaart, of je kabel er tussen in. Heb je geen andere grafischekaart in de buurt toevallig?
Jammer genoeg niet :(
Ik ben wel vergeten te vertellen dat de PC wel opstartte, maar dat ik geen beeld kreeg in het begin.
Het beeld bleef zwart en daarna kreeg ik dat windows teken en kwam ik in de inlogscherm.
Het beeld bleef 1 minuut zwart en daarna kwam er direct het windows teken en het inlogscherm en kon ik hem normaal gebruiken.
Maar dat gebeurt nu niet meer, het beeld blijft zwart.
Mijn PC staat nu al 4 uur aan en er gebeurt niks.
Mag ik vragen wat je bedoelt met "kabel er tussen"? :/

Hallo

Probeer deze laptop eens op te starten ZONDER batterijpack.

Dus enkel op de netvoeding.

Veel laptops weigeren op te starten met een defekte batterij ingeplugd ...

Peter

Het is geen laptop maar zo'n grote desktop computer.

Oh nee, dat is het ook niet, ik heb alle kabels etc gecheckt, het ligt puur aan de computer zelf of wat erin zit :S

Laatst bewerkt door een moderator:
NVIDIA® GeForce® denk ik, ik kan dat niet checken, want mijn pc doet het helemaal niet :'(
Gewoon die je standaard erbij krijgt.

Draai die kast is open, en maak het het is stofvrij daarbinnen. Doe dit wel voorzichtig he, bijvoorbeeld met de stofzuiger er boven houden (niks van je hardware aanraken).

Echt stofvrij he, zodat er nergens meer stof te zien is. Niet alleen de zijpanelen, écht alles.

Niet op allemaal. zo staat erop mijn GT520 niks en op mijn 560GTX wel wat. Is verschillend dus. Het kijken is het proberen waard.

Op mijn PC staat ATI Radeon Graphics.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan