beeldscherm zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjannn

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2016
Hallo sinds een paar dagen wordt m'n beeldscherm steeds zwart. Werk-, taak- en bladwijzerbalk zijn wel te zien. Om alles weer te zien moet ik sluiten en weer openen. Heb een desktop met windows 10 ( niet geupgraded) Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Hallo Marjan. Kijk of er updates zijn. En/of probeer met systeemherstel enkele dagen terug te gaan. Nee dat kan niet zo een kwaad.

Je zou haast gaan denken aan videokaart. Je zou nog een schone start kunnen uitvoeren op windows 10.

Kijk ook of alle kabels/stekkers er goed inzitten, (beeldscherm)

Je achtergrond wordt steeds zwart, bedoel je dat?
Je zou de drivers voor de videokaart zelf kunnen ophalen bij de kaart bakker en die installeren en de auto update voor de drivers in W10 uitzetten.

Een uitdraai van Speccy zou kunnen helpen, zie m'n sig.

re

Ik had een paar maanden geleden dat het hele scherm zwart werd ( kreeg toen ook de melding beeldscherm reageert niet meer en is hersteld) Dit heb ik na googelen opgelost door de energiemodus van gebalanceerd naar optimaal te zetten. Nu wordt ie weer zwart, maar niet helemaal. Dit is anders denk ik, maar bedankt voor de suggesties.. Heb een vrij nieuwe pc ( febr 2016 )

Laatst bewerkt:
re2

Ik krijg opeens een soort van crash report van firefox. het schijnt nu verholpen te zijn

Hopen dat het zo blijft, toch vreemd. Nieuwe PC oke. Maar dat beeldscherm hoe oud is dat dan.? Of?

Laatst bewerkt:
M'n beeldscherm zelf is wel oud. (5 jaar).Zou 't daaraan kunnen liggen? 't Ging net weer mis..

Laatst bewerkt:
Ik ben echt een digibeet. Durf niet zomaar drivers aan en uit te zetten. Maar ik heb iemand gevonden die thuis ff komt kijken.. Ik zal 'm die tip doorgeven thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan