beeldscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter aike
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aike

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
als ik ik bijvoorbeeld in het configuratiescherm een instelling wil veranderen krijg je onderaan in het schermpje "toepassen".
nu moet ik bovenin het schermpje op het blauwe gedeelte klikken en het schermpje omhoog proberen te slepen om "toepassen" net in mijn beeld te krijgen.
ook met sommige internet pagina's krijg ik niet altijd alles in beeld.
hoe kan ik dit verhelpen ?

Zo, das erg klein zeg, zet je resolutie eens een stukkie hoger (800x600) en je zult zien dat het dan al beter is.

Dit heeft niks te maken met je resolutie of met de computer zelf, op de beeldscherm zitten er wat knoppen op, ook om de beeld aan te passen, zo kun je het kleiner maken of hellen of strekken en dergelijke.

Suc6

Geplaatst door Shampoo
Dit heeft niks te maken met je resolutie of met de computer zelf, op de beeldscherm zitten er wat knoppen op, ook om de beeld aan te passen, zo kun je het kleiner maken of hellen of strekken en dergelijke.

Suc6

Dat klopt, maar als je hem groter zet vallen de standaard afmetingen wel binnen het scherm.
En zeg nou eerlijk, wie gebruikt er nou nog zo'n kleine resolutie?

Dat is zeker zo, maar er bestaan ook nog pc's die niet hoger kunnen als 640x480 pixels, maar dat zijn wel hele oude, maar daar is te weinig info over gegeven.
Ik kan zelf niet lager dan 800x600 pixels. Maar Aike heeft nu volgens mij genoeg info van ons om het probleem op te lossen.

Geetz Shampoo

iderdaad ik heb de resolutie hoger gezet en het probleem is opgelost ( de knoppen op mijn monitor had ik al geprobeerd en dat hielp niet ) nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan