beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

nora0604

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Berichten
137
Hoi,
Ik heb mij letters vergroot,alles op extra groot
bovenste balk en startbalk staan prima
Als ik een pagina open van internet blijft hij klein ,ik heb nog zat ruimte aan de zijkanten.
Mijn resolutie staat op 1280 x 1024
De lettertjes op die pagina's zijn dus erg klein, dat kan ik bijna niet lezen.
Weet iemand hoe ik dit verander zodat de pagina op mijn hele scherm staat?
Dank Nora
 
Druk op de rechter control toets en draai tegelijkertijd met het scrollwieltje van je muis.
 
Sorry heb het verkeerd gezegd sommige sites openen
wel groot op het hele scherm en sommige alleen
in het midden en vullen de zijkanten op met een kleurtje
daar heb ik dus kleine lettertjes bij, dit ligt zeker dan gewoon aan de sites

voorbeeld www.radio538.nl

deze letters vind ik erg klein terwijl op een andere site de letters wel groot zijn,ik heb ze toch op extra groot gezet moet dan toch iedere site toch vergoten?


Gr,Nora
 
Die site is gemaakt voor een resolutie van 800×600. Maar dat wil nog niet zeggen dat je de letters niet kan vergroten, houdt je muisaanwijzer maar eens in het middelste veld druk op de rechter control toets en scroll tegelijkertijd naar beneden, je zal zien dat de letters groter worden (of kleiner als je naar boven scrolled)

Overigens denk ik dat jij Internet Explorer gebruikt, die is veel beperkter in het groter maken van de letters als b.v. Firefox. Ik kan met firefox zoveel vergroten dat er slechts één tekstkolom op de breedte van mijn beeldscherm past (1600×1200) geloof me dat is groooooot.
 
Laatst bewerkt:
Grappig, wist niet dat dat kon. Weer wat geleerd.:D
 
Gaat trouwens ook met de linker Ctrl toets.
 
Ja ik gebruik Internet Explorer
Als ik de rechterknop van mijn muis
ingedrukt hou en naar beneden scroll
gebeurt er dus helemaal niets???
Gr.Nora
 
Je moet wel de CTRL toets ingedrukt houden ,en met je scroll wieltje kan je vergroten en of verkleinen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan