beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ctenijenhuis

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
6
Wie o wie zou mij een advies kunnen geven wat betreft het vast lopen van de computer.
ik werk veel met adobe om foto's te bewerken,maar na een paar bewerkingen loopt hij vast,met de mededeling,beeldschermdstuurpr reageert niet meer.
is het nu het ram geheugen of de grafische kaart en daar ik niet veel kennis heb van het inwendige deze vraag,bij voorbaat hartelijk dank

gr chris
 
Geplaatst door ctenijenhuis
Wie o wie zou mij een advies kunnen geven wat betreft het vast lopen van de computer.
ik werk veel met adobe om foto's te bewerken,maar na een paar bewerkingen loopt hij vast,met de mededeling,beeldschermdstuurpr reageert niet meer.
is het nu het ram geheugen of de grafische kaart en daar ik niet veel kennis heb van het inwendige deze vraag,bij voorbaat hartelijk dank

gr chris

Wat voor CPU?
Hoeveel RAM?
Soort videokaart?
 
De vraag was wat voor geheugen ,processor,en wat voor video kaart,nu dat is een s3 grafics savage 4 een processsor amd 549 mhz en een interne geheugen van 384 mb,om het probleem op te lossen van het vast lopen van het beeldscherm en de melding Beeldschermstuurpr reageert niet meer graag een oplosser voor dit probleem.
gr chris
 
Geplaatst door ctenijenhuis
De vraag was wat voor geheugen ,processor,en wat voor video kaart,nu dat is een s3 grafics savage 4 een processsor amd 549 mhz en een interne geheugen van 384 mb,om het probleem op te lossen van het vast lopen van het beeldscherm en de melding Beeldschermstuurpr reageert niet meer graag een oplosser voor dit probleem.
gr chris

Processor moet kunnen, werkgeheugen ook maar hoeveel ram heeft de S3 savage 4,volgens mij niet zo veel. toch zou het gezien de hardware geen probleem moeten zijn. Probeer via crtl-alt-del eens te kijken welke processen er allemaallopen en hoeveel geheugen deze gebruiken. Iets slokt je geheugen op, scannen op spyware was dus een goede tip
 
Het aantal processen wat loopt zijn 50 stuks,geheugen totaal 206052 kb limiet 557756,fysiek geheugen totaal
392688 kb beschikbaar 197152 kb,en het geheugen van de s3 gragics savage 4 kan ik niet vinden de onbekendheid van mijn kant.

gr chris bijvoorbaat dank voor het reageren op dit bericht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan