beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hoe zou het komen dat ik iedere keer mijn computer 2x moet starten om hem aan de gang te krijgen.
Het gaat als volgt: ik zet de computer aan, zet het beeldscherm aan, hij begint en zou gauw als het lampje van het beeldscherm een keer knippert slaat de computer af.
Daarna doe ik het weer en start hij gewoon door.
Het is wel zo dat ik een systeem gekocht heb zonder beeldscherm en mijn oude beeldscherm aangesloten heb aan de nieuwe computer. Naar mijn mening hoorde alles draadloos te zijn bij de nieuwe computer en ik heb alles met draad. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

Wie weet raad?

groetjes
Juul van Baal

En als je eerst het beeldscherm aandoet en dan de computer?

Trouwens; draadloos beeldscherm? Dat wil ik ook!!

Ik heb het nu 4 x geprobeerd met eerst het beeldscherm aan en dat ging goed. Hopelijk blijft het zo.

Hartelijk dank voor de tip en helaas een draadloos beeldscherm is nog niet te leveren. STOM STOM STOM

groetjes
Juul

Geplaatst door jvbaal
draadloos beeldscherm is nog niet te leveren.
Hé, jammer ;) Dat had me nog wel wat geleken.

Ik hoop dat je van je probleem af bent.

Jammer Jammer, het probleem is niet opgelost. Hij blijft dezelfde problemen opleveren.
Wat kan het zijn?

groetjes
Juul

Hoe oud de monitor is weet ik niet precies maar ik kan wel zeggen dat het een Compaq V500 monitor is en dat ik eerst een Compaq V55 eraan gekoppeld had en dat ik toen hetzelfde probleem had.

groetjes
Juul

Hm ja, daar wilde ik inderdaad naar toe, ja. Heb je misschien nog ergens een andere videokaart liggen? Kunnen we in elk geval uitsluiten waar het NIET aan ligt.
Hoelang doet de computer al zo en welk OS gebruik je?

Ik gebruik Windows XP home edition.
De computer doet dit al vanaf het begin en dat is zo ongeveer 6 maanden.

Een andere video kaart heb ik niet liggen.

groetjes
Juul

Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart? Welke videokaart is het trouwens?

Ik ben weer eens gaan zoeken en nu heb ik het idee dat ik het gevonden heb. Alle drivers nog eens opnieuw geinstalleerd. Hielp niet.
Uiteindelijk printer afgekoppeld en jawel de computer is nu al 8 x de eerste keer gestart. Dus ik denk dat het opgelost is. De oorzaak zal waarschijnlijk zitten in de switch box die ik gebruik. Nu nog eens kijken of ik hier een oplossing voor vind. Voorlopig print ik via een andere computer.

Heel hartelijk bedankt voor je hulp.

groetjes
Juul

En zo blijkt maar weer eens dat het vaak in een heel andere hoek moet worden gezocht. Hoop dat ie het blijft doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan