beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tojnus

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
26
Hallo, ik heb sinds kort een beeldscherm van mijn broer gekregen. Hij had helaas geen accecoires meer. maar nu ik het beeldscherm heb aangesloten zie ik alleen een klein scherm, dat aan de zijkanten is kromgebogen. weet iemand hoe ik dit normaal kan krijgen?

p.s. eerst had ik een 15 inch beeldscherm en dit is een 17 inch.

informatie:

adi microscan
model: bm17hl
achterop staat ook nog een getal e750 ik weet niet of je daar wat aan hebt.

alvast bedankt!
 
Voorop je beeldscherm zitten een aantal draai/druk knopjes.
Daar al eens mee gespeeld? :)
 
Zelfs meningen mogen niet en ook niet blijven staan. :8-0:
Jammer dat lange tenen wel mogen van sommige mensen, niet van allemaal. :(
Dacht dat het hier leuker was :confused:, maar deze ervaring doet daar serieus afbreuk aan.
Eens zien hoe lang deze reactie blijft staan.
Anders heb nog enkele links die je mag verwijderen, als men er dan toch niet tegen kan.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
@TOJNUS:
Misschien staat er wel een User Manual op het internet voor jou type monitor, zoek anders even op google ernaar

@Jeroen:
Ik weet niet wat de aanleiding voor jou reply. En zou ik moderator zijn zou ik hem niet om de inhoud verwijderen alhoewel daar aanleiding genoeg in lijkt te zitten maar vanwege het feit dat het simpelweg offtopic is

@Moderator:
Je hebt gelijk dat deze post van mij ook wel erg ruikt naar het willen reageren op een oftopic melding dus no hard feelings als deze ook verwijderd word
 
Ellasar,
Het gaat om een grappig antwoord dat ik eerder gaf, maar dat door killermenace eerst becommentarieerd werd, dan weer door mij en dan verwijderd.
Akkoord dat het niet de bedoeling is van de site om humoristisch te zijn maar zo nu en dan mag het wel eens dacht ik. Niet dus. :(
Voor wie deze twee berichten van mij wilt verwijderen, doe maar, maar licht wel killermenace in met mijn groeten.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door JeroenE
Ellasar,
Het gaat om een grappig antwoord dat ik eerder gaf, maar dat door killermenace eerst becommentarieerd werd, dan weer door mij en dan verwijderd.
Akkoord dat het niet de bedoeling is van de site om humoristisch te zijn maar zo nu en dan mag het wel eens dacht ik. Niet dus. :(
Voor wie deze twee berichten van mij wilt verwijderen, doe maar, maar licht wel killermenace in met mijn groeten.

Greetz : Jer:cool:en.

Dit is het laatste wat ik hier over ga zeggen.
Jouw post was best humor, dat wil ik toegeven.
Maar de inhoud van de post had geen toegevoegde waarde. De vraag van vragensteller werd in geen manier beantwoord.
Als je nou een Post maakt waar informatie in staat waar de vragensteller wat aan heeft en je zet er een grappige opmerking in, dan ziet het er al heel anders uit.

Het feit dat jouw post alleen maar een grappig element bevatte waar de vragensteller niets aan heeft is de reden geweest van mijn opmerking daarover.
Dat de Mod het heeft verwijderd kan ik zeker begrijpen omdat het de vragensteller niet verder hielp met zijn/haar probleem.

P.S. Mij inlichten doet de automatische berichtenservice van Helpmij wel ;)
 
wist ik al hoor
verwijderen maar die boel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan