fhangorn
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2005
hallo
ik heb een vraag over een normale huis tv
ik wist geen andere plek om mijn vraag te posten dus mischien weten jullie hoe ik mijn probleem kan verhelpen.
wij hebben al 2-3 jaar een mooie grote JVC tv maar sinds een korte tijd kregen wij problemen met de resolutie.
de beeld werd helemaal vervormd waardoor we niet meer zo goed tv konden kijken
steeds om de dag werd de beeld kleiner en kleiner en nog vervormder tot dat de tv niet meer wou opstarten
wij hebben nu een nieuwe tv besteld maar toch zou ik willen weten hoe ik het kan laten repareren.
waar het aan ligt.
hoeveel het geschat kost voor reparatie.
misschien hebben jullie een andere alternatief voor mij en dat zou ik graag willen weten
alvast bedankt
met vriendelijke groeten Fhangorn
ik heb een vraag over een normale huis tv
ik wist geen andere plek om mijn vraag te posten dus mischien weten jullie hoe ik mijn probleem kan verhelpen.
wij hebben al 2-3 jaar een mooie grote JVC tv maar sinds een korte tijd kregen wij problemen met de resolutie.
de beeld werd helemaal vervormd waardoor we niet meer zo goed tv konden kijken
steeds om de dag werd de beeld kleiner en kleiner en nog vervormder tot dat de tv niet meer wou opstarten
wij hebben nu een nieuwe tv besteld maar toch zou ik willen weten hoe ik het kan laten repareren.
waar het aan ligt.
hoeveel het geschat kost voor reparatie.
misschien hebben jullie een andere alternatief voor mij en dat zou ik graag willen weten
alvast bedankt
met vriendelijke groeten Fhangorn