Beeldschermadapter igfx werkt niet meer maar is hersteld

• Onderwerp starter Onderwerp starter TimH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TimH

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hoi,

Ik heb vorige week een laptop gekocht een Samsung R509 bij Mediamarkt. Nu krijg ik geregeld een melding dat mijn beeldschermadapter niet werkt en dat die is hersteld.

Ik heb al het nodige geprobeerd, zoals de nieuwste intel driver geïnstalleerd en de driver verwijderd en de laptop opnieuw opgestart zodat de standaard driver van vista wordt gepakt. Geen van beide gaf het gewenste resultaat. Op de site van Samsung stata voor zover ik weet niet de juiste driver.

Op mijn laptop staat vista basic 32 bit.

Is hier wat aan te doen of is er gewoon wat mis met het systeem?

Tim,

Hoi,

Ik heb vorige week een laptop gekocht een Samsung R509 bij Mediamarkt. Nu krijg ik geregeld een melding dat mijn beeldschermadapter niet werkt en dat die is hersteld.

Ik heb al het nodige geprobeerd, zoals de nieuwste intel driver geïnstalleerd en de driver verwijderd en de laptop opnieuw opgestart zodat de standaard driver van vista wordt gepakt. Geen van beide gaf het gewenste resultaat. Op de site van Samsung stata voor zover ik weet niet de juiste driver.

Tim,

Wat voor beeldscherm adapter heb je dan (merk en type) dan zal ik even een driver voor je opzoeken.

gr. jerry

mobile intel (r) 4 series express family. dat staat in mijn aparaatbeheer. ik heb nu 7.15.10.1688 als stuurprogramma versie.

gr tm

Hoi,

Tim,

heb ik vroeger ook gehad toen ik mijn laptop nieuw had, ik had het altijd als ik games ging spelen. volgens mij werd hij dan te warm

maar ik heb er tegenwoordig iniedergeval nooit meer last van dus het kunnen ook de drivers zijn, die heb ik wel geupdate maar ik heb eigenlijk geen idee sinds waneer ik de problemen niet meer had. niet in de gaten gehouden en ik heb ook geen idee waarom ik niet weet waar het aan licht want normaal vergeer ik dat niet :p,

maar verder wel suc6 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan