beeldschermadapter werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantalv

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Berichten
13
Ben er eindelijk achter gekomen wat er niet klopt op mijn laptop en wil graag vragen hoe dit op te lossen. Door een stomme actie van me heb ik een update onderbroken en beschadigd. Het gaat om de update van Mobile Intel(R) 4 series Express Chipset Family.
Hij is niet digitaal ondertekend. Ik wil deze graag opnieuw uploaden of verwijderen en opnieuw instaleren maar heb geen flauw benul hoe ik dit moet aanpakken.
Wat zijn de consequenties/ gevolgen als ik dit programma eerst verwijder? en weet iemand waar ik dit programma kan vinden? Heb al gekeken bij mijn lijst met updates e.d maar hier staat hij niet meer tussen.

Zou erg fijn zijn om geholpen te worden. Welke expert kan mij de goede weg wijzen?

groetjes
Chantal
 
Eerst een paar vragen dan even:

Merk en type van je laptop?
Welke Windows versie gebruik je?
 
moet ik dan eerst het oude verwijderen of gaat hij zichzelf herstellen?

en heb inderdaad een cd gekregen maar kan daar geen wijs uit worden :confused: tja zoals ik al zei ben geen held in deze dingen :eek:
 
In apparatenbeheer kan je die adapter weggooien...en vervolgens reboot je de computer.
Bij het opstarten zal hij nieuwe hardware hebben gevonden, deze annuleren en niet laten installeren.

Zodra Win7 "tot rust" gekomen is installeer de driver via de link van mrmusic.
Drivers van de cd installeren kan ook echter zijn deze, in veel gevallen, outdated.

Suc6!:thumb:
 
eueueh computer rebooten? opnieuw opstarten neem ik aan? en dank dank voor je hulp!! Ik ga er zo even goed voor zitten
 
het is helemaal gelukt!!!!! ben zooo blij!! Superbedankt voor de hulp!!!!!!:love::thumb:

Mijn beeld is weer helemaal toppie. Hahahaha en kan nu mn vent gek maken dat het mij wel gelukt is. En ben weer wat wijzer geworden:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan