Beeldscherminstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Navolgende kreet om help kreeg ik van mijn zusje. Heeft iemand een oplossing?

Ik kreeg vanavond een telefoontje van Inge, ze zette haar comp. aan en had niets meer op de desktop staan, geen enkel pictogram. Robin heeft van de uitleen een spelletje meegenomen en gewoon afgesloten. Nu zijn we zover dat ze na set up met Windows cd rom. weer pictogrammen heeft. Haar beeldscherm kan alleen maar op 16 kleuren verder niets. Daar zit volgens mij het probleem. Bij een handeling kreeg ze de melding van fout bij "Kernel..." Dat heb ik ook eens gehad en kon toen niets meer. Het lijkt erop dat het alleen het bij haar scherm betreft. Kan ze opnieuw met software haar scherm installeren?? Enfin ik noem maar wat. Misschien heb jij een idee, mail me dan maar. Haar pictogrammen zijn er nu wel maar heel groot, de kleuren heel vaag en de achtergrond muziek klinkt als uit de jaren 30!!! Lang leve de computer??! Groetjes Wil

Blacksheep ik denk dat je idd ff de videokaart drivers moet installeren.
Welke videokaart heeft ze?

De fout "kernel" is waarschijnlijk zo'n ongeldige bewerking i.c.m kernel32.dll.

Kan helaas worden veroorzaakt door allerlei dingen.
Op de Site van M$ wel terug te vinden.

Re: beeldscherm

Hallo,

Als de foutmelding om het beeldscherm gaat kun je het beeldscherm als volgt verwijderen: Ga naar start/configuratie/systeem/apparaatbeheer/beeldschermadapters en verwijder deze.
Start daarna de computer opnieuw op en installeer met behulp van de windows98 cdrom het beeldscherm opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan