beeldscherminstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldfingeriya

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
:rolleyes: ik krijg de beeldscherminstellingen van mijn LG 37inch tvscherm niet goed ingesteld als ik mijn laptop hierop aansluit. de taakbalk valt net buiten het beeld net als de icoontjes op het buroblad. Weet iemand hier een goed oplossing voor?

In XP kun je in de properties van je monitor op een andere resolutie instellen dan je laptop:
- zorg dat er geen beeld is op de monitor! (desnoods daarna nog even opnieuw opstarten)
- rechtermuisknop klikken op je desktop
- selecteer menuoptie Properties
- selecteer laatste tabblad
- klik rechtermuisknop op tweede monitor en selecteer 'Attached'
- Je kunt nu de resolutie van je monitor wijzigen door die aan te klikken (eerst aanklikken anders wijzig je die van de laptop!)
- Vink eventueel de optie " Extend my Windows desktop onto this monitor " aan

Succes!

Ik was het vergeten te vermelden maar mijn laptop werkt met Vista. Zijn die instellingen hetzelfde als in XP?

Ik heb de NL-se Vista en en dan is het:
- Rechtermuisknop klikken op de desktop
- Onderaan de menuoptie "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" selecteren
- In het configuratiescherm onderin de optie "Beeldscherminstellingen" selecteren
- Rechtermuisknop klikken op het gearceerde, tweede scherm (rechter van de twee) en klikken op gekoppeld (wordt nu aangevinkt)
- Als je nu de optie "Het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden" uitvinkt dan krijg je - als het goed is - op beide schermen hetzelfde te zien
- Onderin kun je de resolutie aanpassen

Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan