Beeldschermnummers zijn omgewisseld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfonsooo

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hallo, ik heb een geforce gtx 650 videokaart met hdmi aansluiting voor 2e monitor, hierop is aangesloten Philips tv(vanwege 3D weergave)
Mijn LGW2753 monitor was tot voor kort beeldscherm nr. 1 en de Philips nr. 2. sinds kort is dit omgekeerd en ik had graag de oude situatie hersteld,
weet iemand hoe ik dat doe. Het gaat mij niet om de positie van het scherm (links of rechts),enkel dat de philips tv weer weergegeven word als nr 2
alles draait onder windows 7 home premium. bvd.

Dat kunt u regelen met de nvidia software.
Meestal staat er een nvidia icoontje rechtsonder op de taakbalk.
Anders met de rechtermuisknop ergens op de desktop drukken waar geen icoontje staat en dan verschijnt er een menutje waar dan de nvidia/beeldscherm-instellingen bij staat.

Beeldschermnummers-zijn-omgewisseld

Beste srpchulp,
zover was ik ook al.
ik kan echter binnen de software geen mogelijkheden vinden die een oplossing bieden.
Gaarne raad.
groet A.

@ srpchulp

Als je NVIDIA-configuratiescherm opent en je kijkt in de rechter kolom.
Daar maak je het tabblad beeldscherm open en dan klik je in de keuze lijst (meerdere beelschermen installeren aan).
Daar zie je bovenaan je 2 schermen staan en onderaan de 2 grotere plaatjes met in een scherm een sterretje,klik op het beeldscherm 2 en selecteer en selecteer dan primair maken aan dan zou het moeten werken .......

Optie 2 is via je windows configuratiescherm gaan en daar ook naar beeldscherm te gaan en erna naar schermresolutie en daar kan je ook aangeven meerdere schermen te willen gebruiken ...

Suc6

Beste srpchulp,

dit heb ik ook al toegepast maar dat helpt niet, de monitor is primair beeldscherm ,maar bij identificeren blijft het nummer 2. en de Philips tv is 1.
wat wel als noodmaatregel werkt is dat ik beide schermen dupliceer, zodat alles wat op mijn monitor verschijnt ook op de tv komt, maar bij films die ik uitzend via
cyberlink power dvd 10 komt de film op de Philips tv vervormt(uitgerekt) over en dat is niet te verhelpen, via de instellingsmogelijkheden bij de tv.
voorheen had ik dat probleem niet ,vandaar mijn pogingen om de oude situatie te herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan