Beeldschermprobleem na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardow

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Hallow!

Nadat ik mijn computer heb geformatteerd doet het beeldscherm het niet meer zoals het zou moeten. De kleuren zijn flets, op bepaalde plekken zie ik precies alle pixels, etc. Zie bijlage voor een printscreen. (deze is wel iets minder helder dan mn huidige beeld)

kBen bij beeldscherminstellingen al bezig geweest, maar daar kan ik zo goed als niets veranderen aan de instellingen. (ook: zie bijlage)

Gegevens: pentium3,64mbram,8GB,win98
scherm: plug&play monitor op standaard pci video adapter (VGA), 640*480, 60Hz,

Wie helpt mij?!

Bijlagen

je videokaart drivers installeren. Toevallig een cdtje bij je computer gekregen? Anders even opzoek gaan naar de drivers op de website van de fabrikant van je videokaart.

Rimsic zei:
je videokaart drivers installeren. Toevallig een cdtje bij je computer gekregen? Anders even opzoek gaan naar de drivers op de website van de fabrikant van je videokaart.

OK, bedankt! Ga het eens proberen te vinden. Heb geen cd van videokaart meer. (Heb pc overgenomen.
Weet je toevallig waar ik kan vinden wat de fabrikant van mn videokaart is?

Driver download

Dank voor deze tip! Vervolgens heb ik hieruit de volgende info.

Monitor: Proview 772, ID: PTS0304, type 17" CRT, max res.1280*1024
GPU: Video kaart: Diamond Monster Fusion AGP, Codename:Banshee
Firma: 3dfx interactive

Uit het everest programma kan ik verder halen dat ik de besturingssoftware kan downloaden van www.voodoofiles.com/3dfxhelp.asp.

Maar wanneer ik hier ben heb ik eigenlijk niet echt idee wat ik nu moet dowloaden.

Opgelost

Allen bedankt voor de tips! :thumb: Heb ze bij diamond gedownload, nu werkt het weer! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan