beeldschermresolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevennevets

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2001
De kinderen zijn weer thuis en hebben de boel in het honderd laten lopen. Mijn beeldscherminstellingen staan op 4 bits en 800 x 600 pixels en kunnen niet gewijzigd worden want er zijn in het menu geen andere opties meer beschikbaar. Ik werk met windows xp en het systeemherstel werkt niet. Krijg iedere keer de melding dat systeemherstel niet volledig kan uitgevoerd worden. Zijn er nog andere herstelmogelijkheden, want de bestanden voor het beeldscherm moeten er toch nog opstaan?

Steven

Je kunt proberen om de videokaart drivers opnieuw te downloaden en te installeren.

Bedankt voor de info. Ik heb via instellingen voor beeldscherm, geavanceerd, beeldscherm, eigenschappen, stuurprogramma, stuurprogramma bijwerken; de driver automatisch van internet gehaald.
Alles terug in orde. (Voor zover ik het kan bekijken).

Waarschijnlijk weer spelletjes, vooral oudere hebben de neiging om het beeldscherm te veranderen.
Maar niemand die van iets weet natuurlijk.

Ik heb ook eens op de site van medion gekeken en de driver voor mijn kaart gedownload (NVIDEA Ge Force 4 MX 460), voor het geval het nog eens nodig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan