beeldschermresolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Ik heb een packard bell monitor 17", en een van de nieuwste videokaarten Nvidia fx 5200 geoforce, maar mijna maximale resolutie is 1024 x 768, kan ik dit evranderen, ik zat een ekertj eop veile modus en toen kon ik dit veranderen naar een veel hoger resolutie. Maar als ik die verandere gebeurde er niks en bij normale modus kan ik niet hoger dan 1024x768 komen, wee tiemand OF ik dit wel kan veranderen of zijn er speciale proggies voor of iets, bedankt
 
Als je rechtsklikkend op je bureaublad/eigenschappen/instellingen neemt dan zou je het daar moeten kunnen veranderen.
Nvidia heeft zelf ook een progje om in te stellen. Geen idee meer hoe ik er aan kwam zou je daar eens moeten kijken. Misschien kwam het wel mee met de driver. Je ziet in ieder geval van Nvidia ook meer als je in hetzelfde schermpje op geavanceerd klikt. Ik zit trouwens op 1280 x 1024 met dezelfde Geforce.
 
Laatst bewerkt:
De beeldschermresolutie is niet alleen afhankelijk van je videokaart, maar ook van de monitor.
Als je bv een tft hebt met 1024*768 als maximale resolutie en je videokaart kan 1280*1024 dan zal je toch maximaal 1024*768 kunnen halen.
 
Geplaatst door keano
en een van de nieuwste videokaarten Nvidia fx 5200 geoforce
Zo'n nieuw type is dat niet. Het zal inderdaad wel aan je scherm liggen. Kijk even in je gebruiksaanwijzing wat de hoogst mogelijke resolutie is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan