beeldschermstuurprogr. atikmdag reageert niet meer en is hersteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
uummm ik weet niet welke "drivers" ik moet verwijderen bij me config zal ik anders even plaatje van programmas en onderdelen posten?

Laatst bewerkt:
Waarom zou je de huidige driver nu willen verwijderen dan ?

heeft niet geholpen =[
Hier zeg je namelijk dat de nieuwe driver niet geholpen heeft, toch ?
Of had je het alleen gedownload ? :confused:

Je kunt de Ati drivers prima over elkaar installeren dit heeft bij mij in ieder geval nog geen problemen opgeleverd.

heb over elkaar geinstalleerd.
alleen in een ander topic staat dat je eerst de oude drivers moet verwijderen.
maar het kan dus zijn dat me videokaart defect is?
als ik hem dan terug stuur naar de winkel wat zal ik er dan bijzetten wat de fout is, want als ik Swiftkit gebruik dan gebeurt dat altijd maar lijkt me niet dat zij dat gaan downloaden ofzo en heb geen zin dat het een heen en weer gepost word op kosten van mij.
dus gewoon fout treedt vaak op bij programma swiftkit ofzo?

Daarom eerst gewoon contact opnemen per mail of telefonisch met de winkel. Leg uit wat er gebeurd en wat je hebt geprobeerd. Dan zullen zij neem ik aan met het voorstel komen om de kaart om te wisselen, de verzendkosten zijn vaak wel voor eigen rekening maar ook dat kun je altijd overleggen. De winkel geeft je dan meestal een RMA (Return Material Authorization) nummer om de boel terug te sturen zodat zij ook weten dat het van jouw afkomstig is en wat de problemen/afspraken zijn. Een begeleidende brief kan je natuurlijk er altijd bij doen voor de zekerheid.

ik zou ook firmware kunnen downloaden zei iemand me het merk is sapphire volgens mij moet ik dan op google gwn sapphire firmware intoetse of weet jij nog iets beters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan