beeldschermstuurprogramma reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Koop een niet te duur PCi-express kaartje en je bent van het gedoe af !

Een 128 Mb shared chip is niet echt geschikt voor spellen.

Zoiets: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?baseId=4270&artno=jbxsbq bijv., daarna ken je je PC niet meer terug.

Greetz,

Harry.

nog 1 vraag haha.
Is dit ook een goede kaart om GTA SA mee te spelen, en in de toekomst wat nieuwere spellen, zoals over een jaar ofzo Sims 3 en GTA 4?
Of zou ik dan beter voor een duurdere kaart kunnen gaan?

Groeten Bertal

met deze kaart kun je nog redelijk mee vooruit ja.
verwacht niet dat je in de toekomst er topgames mee kunt spelen.
daar is ook de rest van je systeem niet geschikt voor
spellen als simms mag geen probleem zijn

Nou, na al jullie adviezen enzo, ben ik naar de winkel gegaan, en heb daar een iets duurdere kaart gekocht, waarmee ik hoop ook iets langer mee te kunnen. Heb nu een EN 8600GT Magic van Asus. Nvidea toch?
En heb ik hiermee een goede keus gemaakt? In ieder geval een betere keus dan de voorgestelde kaart?

Nou, na al jullie adviezen enzo, ben ik naar de winkel gegaan, en heb daar een iets duurdere kaart gekocht, waarmee ik hoop ook iets langer mee te kunnen. Heb nu een EN 8600GT Magic van Asus. Nvidea toch?
En heb ik hiermee een goede keus gemaakt? In ieder geval een betere keus dan de voorgestelde kaart?

prima kaart ofzich hoor
gaat je voeding het wel trekken?

k heb nog geen rare problemen gehad haha. maar wat zijn de verschijnselen daarvan dan?

Neej, geen last van haha:P wel heb ik dat ie bij the sims soms nog eens haakt zeg maar. is dit normaal?
Alles is trouwens wel heeeel veel duidelijker hahah:P nog tips voor de configuratie van de kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan