Hallo allemaal,
Ik heb sinds gisteravond last van het volgende: Als ik gewoon op mijn pc zit en ik doe constant iets dus bijvoorbeeld ik blijf typen of ik blijf met mijn muis bewegen dan is er niks aan de hand.
Maar wanneer ik tien sec niks doe dus niet mijn muis bewegen en niet typen of zo en daarna raak ik me muis aan of typ ik iets dan loopt met Windows heel even vast en krijg ik even zwart beeld en daarna krijg ik de volgende melding:
beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben met dezelfde videokaart als mij.
Ik denk zelf dat mijn videokaart kapot is maar wat denken jullie?
Mijn vriend heeft precies dezelfde videokaart en heeft dit probleem ook gehad een maand geleden en heeft daarna ook al een andere Windows geprobeerd.
Maar hij bleef het probleem houden en na twee maanden ong. heeft hij plotseling nergens meer last van.
Dus mijn Windows zal het denk ik ook niet aan liggen.
Specs:
Windows 8
I5 2500k 4,2ghz
Msi gtx 560 ti hawk
asus sabertooth z77
cooler master gx lite 600w
8gb 1600mhz kingston
Overigens zijn alle componenten niet ouder dan 1 jaar en 3 maanden
Ik heb sinds gisteravond last van het volgende: Als ik gewoon op mijn pc zit en ik doe constant iets dus bijvoorbeeld ik blijf typen of ik blijf met mijn muis bewegen dan is er niks aan de hand.
Maar wanneer ik tien sec niks doe dus niet mijn muis bewegen en niet typen of zo en daarna raak ik me muis aan of typ ik iets dan loopt met Windows heel even vast en krijg ik even zwart beeld en daarna krijg ik de volgende melding:
beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben met dezelfde videokaart als mij.
Ik denk zelf dat mijn videokaart kapot is maar wat denken jullie?
Mijn vriend heeft precies dezelfde videokaart en heeft dit probleem ook gehad een maand geleden en heeft daarna ook al een andere Windows geprobeerd.
Maar hij bleef het probleem houden en na twee maanden ong. heeft hij plotseling nergens meer last van.
Dus mijn Windows zal het denk ik ook niet aan liggen.
Specs:
Windows 8
I5 2500k 4,2ghz
Msi gtx 560 ti hawk
asus sabertooth z77
cooler master gx lite 600w
8gb 1600mhz kingston
Overigens zijn alle componenten niet ouder dan 1 jaar en 3 maanden