Beeldschermstuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

stalgije

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Berichten
14
Ik heb het volgende probleem! Ik had eerst een Nvidea geforce 9500GT werkte altijd perfect. Ik heb deze kaart vervangen voor een Nvidia Geforce 275GTX. Op het moment dat ik de drivers voor deze kaart ging installeren ging het mis. Mijn beeld loopt elke keer vast of hij valt uit. ook krijg knippert mijn beeld soms even zwart en krijg ik de volgende melding "stuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld" ook krijg ik nu regelmatig "Blue Screens of death" met onderaan het bestand nvlddmkm.sys! Nu dacht ik dat dit misschien lag aan de videokaart maar dit was niet zo want hij deed het op een andere pc namelijk perfect. Ook de voeding kan het niet zijn want ik heb een 700 watt voeding. Kabels alles zitten er goed in. Heb al meer dan 20 verschillende drivers geprobeerd dit maakt allemaal geen verschil. Ook al memtest gedaan bios geupdate. ook heb ik alle nieuwe drivers van moederbord, geluidskaart etc. Ik ben nu echt ten einde raad. Heb alles al geprobeerd zelfs al is windows opnieuw geInstalleerd. Degende die me hier mee kan helpen maakt me echt super blij

Videokaart=Nvidia Geforce 275GTX
Besturingssystem= Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz
RAM= 4gig
 
Ik vermoed dit probleem. Al praat je ook over blauw scherm. (Listig is dat) Maar eerst eens dit.

Beeldscherm stuurprogramma, om te beginnen moet je naar de website van de fabrikant van de videokaart surfen. Op de support-pagina's ga je op zoek naar de meest recente driver voor de betreffende videokaart.

Je zoekt dan een driver die specifiek voor uw versie 64-bits van Windows 7. Gevonden? Dan downloaden en installeren.

Dat zou sowieso jou probleem moeten oplossen.

Zo niet, dan moet je ook de nieuwste chipset-drivers voor je moederbord zoeken, downloaden en ook installeren. En dan ook bij het Energiebeheer instellen dat het beeldscherm niet meer na zoveel tijd moet worden uitgeschakeld. Laat eens weten.?
 
Bedankt voor je antwoord maar heb dit allemaal al uitgebreid geprobeert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Stalgije : (als je wat tijd over hebt) Google eens wat over die melding. (Stuurprogramma.... is hersteld etc. etc.) Je zal dan tot je teleurstelling ontdekken dat er nog geen pasklare remedie is gevonden voor dit probleem(pje). Zelf heb ik deze melding + bijbehorend heel even freezen van de pc vanaf eind 2010 tot de zomer van 2011 gehad. Net zo onverwacht als het kwam verdween het ook weer. Reden? Da's een verrekt goeie vraag.
 
Ik heb al uitgebreid gegoogled naar de oplossing maar ik kon geen zinnige oplossing vinden dus ik dacht ik probeer het hier gewoon even
 
Blijft staan dat BSOD in de regel worden veroorzaakt door conflicten tussen hardware, drivers en besturingssysteem.
 
Ik heb al uitgebreid gegoogled naar de oplossing maar ik kon geen zinnige oplossing vinden dus ik dacht ik probeer het hier gewoon even
Da's nu net de grap van deze foutmelding. Tot op heden is er (bij mij weten) nog geen mens die de exacte oorzaak + oplossing heeft weten te vinden, óók Microsoft en Nvidia niet.
Veelal wordt teneinde raad een schone Windows installatie gedaan waarna het probleem is opgelost. Of de oorzaak mogelijk gezocht moet worden in het een of andere bitje dat linksom is gevallen? Hij / zij die het weet mag het zeggen.
 
gast0225 bedankt voor je reactie,

Het probleem is dat ik echt alles al heb geprobeert volgens mij. Ook een schone windows installatie. Ik heb trouwens ook het idee dat nieuwere drivers het probleem erger maken ipv oplossen. Echt een ongelovelijk rot probleem. Ik heb er nu al rond de 3 maand last van
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha en oef en :evil: Ja dat is wat zeg. En de voeding heb je daar al eens aan gedacht, ja het is voor mij ook maar een gedachte gang. Ergens moet het aan liggen. Dus uitwijken naar andere problemen. Wellicht dit, de voeding aangesloten maar de computer doet niks? Althans bijna niks.

Ik neem aan, je hebt de connector voor het moederbord aangesloten, maar ben je misschien de 12 volt aansluiting op het moederbord vergeten? Althans dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
 
Aansluitingen zijn niks mis mee! Voeding is ook niet kapot aangezien de andere kaart wel gewoon werkt. Videokaart is ook niet kapot. dus geen idee wat het kan zijn. Bedankt dat je met me mee denkt::thumb: NU hopen dat we tot een oplossing komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan