Beelscherm Wil niet opstarten met mijn pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazztheweasel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Berichten
5
Hey ik heb een nieuwe (2e hands) beeldscherm aangeschaft van sun micros systems 21 inch(zon bakbeest) maar het ding start niet met me computer op zoals em oude scherm doet(aleen heel ff word het ledje groen en daarna knipper ie in het geel). de stekker past wel in mijn videokaart maar er zitten wel andere pinnen in(op een andere plek en paar minder)Ik heb geen idee of het daar aan ligt..Wil iemand mij ermee helpen ,is nou het scherm gewoon kapot of is het de stekker of iets anders?
Groeten barry
 
Laatst bewerkt:
Probeer het beeldscherm eens uit op een andere computer. Doet ie het daar ook niet, dan weet je genoeg.
 
:s

OWja het is een scherm van sun microsystem een crt scherm x7146a.
Ik heb er een vga adapter stekker bij gekregen, maar die moet het doen als het goed is.
Ik kan ook bijna niks vinden op google:confused:, nou toch bedankt, het ligt niet aan mijn pc. Als ik de monitor aandoe dat zie ik heel ff een streep en een paar kleurtjes en dan is het gelijk naar zwart scherm en dat oranje/geel lampje knippert gelijk.


Probeer het beeldscherm eens uit op een andere computer. Doet ie het daar ook niet, dan weet je genoeg.
 
ai

'maar die moet het doen als het goed is' ?

Ja ,Tis een sun monitor die zijn aleen met een vga adapter aan te sluiten,zon stekker op een stekker weer om er vga van te maken ipv 13w3 connector. maar ik heb totaal geen verstand van SUN monitors en meschien is die wel kapot.maar eerst zeker weten voordat ik hem zou moeten trugbrengen.:(
Btw kan het aan mij videokaart instellingen liggen ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan