Beep code problems...

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je ook alle overbodige usb aansluitingen er af gegooid? probeer zo kaal/miniem mogelijk op te starten, en heb je bat gevonden? kan nu ook wezen dat ie piept omdat cmos failure hebt (het batterijtje!), anders kijken of je morgen iemand ff een kaart kan lenen.

ik ga proberen om alle HDD's eruit te halen, gfx kaart los en RAM eruit, ook alle USB aansluitingen eruit.. als hij dan nogsteeds piept ligt het aan mijn mobo?

wat ik nu heb gedaan is alle usb aansluitingen eruit en 1 van de 3 HDD's losgehaald.. nu piept hij niet meer... maar ik heb nogsteeds geen beeld..

Kun je opstarten in veilige modus ?
Direct na het starten van de PC herhaaldelijk F8 drukken.

Nope, wat ik niet snap is dat hij de ene keer wel piept en de andere keer niet...

als dit zo door gaat gooi ik hem serieus uit het raam haha, ben het nu wel een beetje zat aan het worden

Misschien moet je eerst op je gemak de links, die in bericht #7 staan, eens doorlezen.

maar ik wil het nu opgelost hebben :x, ben al de hele middag aan het checken wat het zou kunnen zijn maar ben er nogsteeds niet achter.. even snelle samenvatting van mijn problemen nu

- Soms piept hij wel en Soms niet ( Als hij piept is het 1 lange piep en 3 korte piepjes en na 2 seconden ongeveer piept hij nog eens 2 keer snel )
- Ik heb geen beeld..

Zou het toch mijn grafische kaart kunnen zijn?

Een nieuwe dag dus nieuwe kansen :), ik heb post #7 helemaal doorgelezen maar ben er helaas niets mee opgeschoten
well heb ik een videotje gemaakt van mijn probleem : http://www.youtube.com/watch?v=tOYLGO60DoA

Ik heb mijn pc zo kaal mogelijk geprobeerd op te starten, toen ik hem opstarte zonder grafische kaart deed hij het zelfde dus ik krijg een kleine vermoede dat het dan toch mijn grafische kaart is ( ik kan er natuurlijk 3km naast zitten )
Kon ik nou maar ergens een extra RAM stickje vandaan toveren om dat eens uit te proberen

Onder de omstandigheden lijkt het me het beste, dat je het probleem voorlegt aan een lokale computerwinkel en daar een andere videokaart en geheugenmodules 'leent', bijv. met de optie om ze later te kopen.
Persoonlijk zie ik geen andere mogelijkheid om tot een oplossing te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan