Hallo,
Ik ben van plan om me pc te gaan upgraden , alleen weet ik niet of sommige dingen goed zijn enzo.
Ik heb het gevraagt aan iemand en die heeft me dit gegeven:
* Asus moederbord type A7V333-X
* Processor AMD Athlon XP2400 (boxed: met koeler)
* Geheugen 512 MB DDR-SDRAM
* ATI-Radeon 9700-PRO
* 80 GB van Maxtor (7200 toeren)
Ik speel vooral veel games erop en af en toe iets in Word typen voor school , en voordrest de standaard dingen (internetten, muziek luisteren)
Dat moederbord , ik weet niet of dat een goeie is.. (Ik wil wel een Asus want die is dacht ik goed)
Procesoor , ben ik het mee eens dus hoeft niet verandert te worden.
Geheugen , van welk merk?
Videokaart? ik ben van plan om die te nemen maar ik hoorde van iemand dat tie niet goed samenwerkt met Warcraft III , is dat zo?(speel dat spel veel dus vandaar)
En ik hoorde dat de 9800 uitkomt , maar daar heb ik het geld niet voor en ik wil hem graag in dit weekend bestellen.
Harde Schijf , ook mee eens.
IK heb zo'n 900 euro's volgensmij
Alvast bedankt , Houtworm
Ik ben van plan om me pc te gaan upgraden , alleen weet ik niet of sommige dingen goed zijn enzo.
Ik heb het gevraagt aan iemand en die heeft me dit gegeven:
* Asus moederbord type A7V333-X
* Processor AMD Athlon XP2400 (boxed: met koeler)
* Geheugen 512 MB DDR-SDRAM
* ATI-Radeon 9700-PRO
* 80 GB van Maxtor (7200 toeren)
Ik speel vooral veel games erop en af en toe iets in Word typen voor school , en voordrest de standaard dingen (internetten, muziek luisteren)
Dat moederbord , ik weet niet of dat een goeie is.. (Ik wil wel een Asus want die is dacht ik goed)
Procesoor , ben ik het mee eens dus hoeft niet verandert te worden.
Geheugen , van welk merk?
Videokaart? ik ben van plan om die te nemen maar ik hoorde van iemand dat tie niet goed samenwerkt met Warcraft III , is dat zo?(speel dat spel veel dus vandaar)
En ik hoorde dat de 9800 uitkomt , maar daar heb ik het geld niet voor en ik wil hem graag in dit weekend bestellen.
Harde Schijf , ook mee eens.
IK heb zo'n 900 euro's volgensmij

Alvast bedankt , Houtworm