Beginneling met ubuntu wil graag mp3Rocket

Status
Niet open voor verdere reacties.

claxon

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Mp3rocket linux bestaat.Het gaat niet open.Op google vind ik zoveel ideeen.Met windows is laptop asus zo stuk gegaan.Telkens wordt er gevraagd ,met wat openen.De eerste dan maar.Dan loopt het vast met enkelrichtingbord.Iets met Zip of zoiets.
Met systeem testen en stapsgewijs heb ik de rest in orde gekregen,HP printer,dvd lezen.Een foto 'tje opslaan gaat wel maar ik kan het niet plaatsen in een forum..Enz,enz......In september zal ik avondles volgen omdat ik steeds mensen moet lastigvallen.

zou je de vraag iets duidelijker kunnen stellen want ik snap het zo even niet.:confused:

kan ie wat duidelijker wat ik snap er helemaal niks van.

Wat moet ik eerst downloaden en mss gaat het open om andere (mp3 rocket,moving wallpaper,enz) dinges te kunnen gebruiken.Of moet ik een instelling doen op mijn labtop.Gaat dat allemaal niet automatisch?

ubuntu softwarecentrum ,in audio vind ik niks.Via gnome of synaptics zou je verder moeten geraken.De mp3rocket linux opent niet omdat het een zip exe is.dit is windows.Bij ubuntu ken ik de prog niet die hetzelfde doen.Mss via een hacker site.

Ik kan op de Mp3Rocket pagina's geen linux client vinden. Aangezien het een applicatie is op basis van het oude Limewire zou je op linux de Frostwire client kunnen installeren. mogelijk is dat voldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan