Hallo allemaal,
Ik ben een echte beginneling en wil een website opzetten, waar voornamelijk heeeeeel veel informatie op komt en op elke pagina enkele foto's.
Daarnaast moet er uiteindelijk een forum aan gekoppeld worden.
Helaas heb ik geen webbuilder programma en ook geen financien hiervoor.
Nu wilde ik het proberen met allerlei boeken over html en zo gewoon beginnen en proberen.
Dan heb ik dus het volgende probleem: ik heb geen frontpage en geen kladblok!
Het enige dat ik heb, zijn wordpad (maar ik begreep dat dit niet goed zxal werken) word 2007 (hetzelfde verhaal) en microsoft office publisher 2007.
Wie kan mij even op weg helpen, zodat ik een leuke site in elkaar kan zetten.
Het belangrijkste is, dat de site uit heel veel pagina's kan bestaan. (met links op elke pagina, naar de verschillende onderwerpen, die op de aparte pagina's staan.)
Ik heb de domeinnaam al geregistreerd bij deziweb en kan daar via directadmin enkele programma's gebruiken, zoals: joomla, wordpress, soholaunch en nog veel meer.
Ik snap er helaas alleen helemaal niks van.
Dus als iemand kan helpen??????????
Ik ben u zeer dankbaar!
Groeten Sandra.
(jaja, ik weet het, vrouwen en computers.....)
Ik ben een echte beginneling en wil een website opzetten, waar voornamelijk heeeeeel veel informatie op komt en op elke pagina enkele foto's.
Daarnaast moet er uiteindelijk een forum aan gekoppeld worden.
Helaas heb ik geen webbuilder programma en ook geen financien hiervoor.
Nu wilde ik het proberen met allerlei boeken over html en zo gewoon beginnen en proberen.
Dan heb ik dus het volgende probleem: ik heb geen frontpage en geen kladblok!
Het enige dat ik heb, zijn wordpad (maar ik begreep dat dit niet goed zxal werken) word 2007 (hetzelfde verhaal) en microsoft office publisher 2007.
Wie kan mij even op weg helpen, zodat ik een leuke site in elkaar kan zetten.
Het belangrijkste is, dat de site uit heel veel pagina's kan bestaan. (met links op elke pagina, naar de verschillende onderwerpen, die op de aparte pagina's staan.)
Ik heb de domeinnaam al geregistreerd bij deziweb en kan daar via directadmin enkele programma's gebruiken, zoals: joomla, wordpress, soholaunch en nog veel meer.
Ik snap er helaas alleen helemaal niks van.
Dus als iemand kan helpen??????????
Ik ben u zeer dankbaar!
Groeten Sandra.
(jaja, ik weet het, vrouwen en computers.....)