Beginnen Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

123Trudy

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2014
Hoe en waar vind ik hoe ik mijn outlook moet aanmaken starten.

Dus dit:

Schermafbeelding 2016-09-01 om 14.44.01.jpg

We hebben via de mac een iCloud mail, maar willen voor het bedrijf graag een outlook mail. Hoe realiseer ik dit, ben een totale leek op het gebied en ken slechts enkele termen!

Ik denk dat een @outlook.com e-mail adres bedoeld is óf een e-mail adres op bedrijfsnaam op een Microsoft Exchange server, wat (als je niet zelf zo'n server hebt) doorgaans via een Office 365 abonnement wordt geregeld. Er zijn 1000en NL bedrijven die Office 365 abonnementen verkopen, al dan niet met ook support erbij m.b.t de initiële inrichting, het aanmaken van DNS records, de anti-spam afstemming, aliassen etc.

We horen wel wat bedoeld is.

Tijs.

Laatst bewerkt:
We hebben idd Office 365 abonnement. Het mooiste zou zijn op de mac en de laptop gekoppeld qua mail.

Moet idd een mail zijn met bijv
- info@bedrijfsnaam.nl - zijn.

Ben benieuwd of ik dan meerdere kan aanmaken. Een facturen@bedrijfsnaam.nl e.d. zou wel handig zijn.

Dan kan je ook de agenda enzo gebruiken.

Hoe vind ik welke versie ik heb?

Heel knullig, maar waar vind ik de wachtwoorden?

Heb wel een mapje met een kaartje waar de productcode op staat.

Ga praten met je Office 365 leverancier, want je lijkt alleen de abonnementsvorm te hebben voor het gebruik/installatie van de Office programmatuur maar geen abonnement waar ook e-mail onder valt.

Ik neem aan dat je bedrijf een internet-domeinnaam heeft die (bijv. ) verwijzingen bevat naar jullie website etc.
Dan die internet-domeinnaam vermelden bij het vragen naar de kosten etc. van uitbreiding licentie/abonnement.

Overigens ga je dergelijke informatie / mogelijkheden hoogstwaarschijnlijk niet bij leveranciers vinden zoals Bol.com, dus alleen bij ict-bedrijven die oplossingen verkopen aan het midden-en-kleinbedrijf.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik kwam hier uit. Zorg ervoor dat op de computer Mac OS X v10.5.8 of een latere versie van het Mac OS X-besturingssysteem wordt uitgevoerd. enz enz.....

https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/3016338

Helemaal onderin lees je ondersteuning en contact opnemen.

Probeer het daar eens het is echt iets van en voor microsoft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan