beginnend DJ price check

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er prima uit als setje voor een beginner.

ik zou zeggen: gewoon lekker bieden!
 
ja maar dat is wel een beetje het probleem. Ik heb geen flauw idee hoeveel zoiets mogelijk waard is.
 
hmm ok ik zal morgen eens gaan bieden en dan zal ik hier wel vermelden hoe alles gaat.


alvast bedankt in ieder geval
 
Hoi,

Je zou het op zich wel kunnen kopen, maar het zou echter wel zonden zijn als "DJ" toch niks zou vinden. Want dan zit je met dat spul waar je eigenlijk niets mee doet.

Er bestaan ook programma's die je kunt downloaden voor je pc en kunt gebruiken om te DJ-en, als voorbeeld even Virtual DJ.

Dus tja, denk er goed over na!
 
als je het niet probeert word het niks.

En 'voor het geval dat' kun je het altijd nog verkopen
 
Nojah ik hou af en toe wel eens feestjes en tot nu toe heb ik versterkers en boxen etc geleend via een kameraad van mij.

Dus ik heb er altijd wel wat aan ook al zou ik het zelf niet leuk vinden om te doen.
 
als je het niet probeert word het niks.

En 'voor het geval dat' kun je het altijd nog verkopen

Nee inderdaad, nooit geschoten is altijd mis.

En ja je kan het altijd nog voorkopen, het zal wellicht niet indrukwekkend veel zijn.

Als je het graag wilt moet je het natuurlijk wel doen hé!
 
Laatst bewerkt:
Voor een feestje thuis is het wel een vrolijk setje... gekker (groter) moet je het niet maken...(dus geen feesten in "zalen")
De versterker (Velleman product) kost nieuw tussen de 90 en 129 Euro
De mixer is ook niet echt bijzonder, eigenlijk een heel minimalistisch ding... en kost nieuw 34 euro...
Tja, en die boxen..... Skytec... PA materiaal... geluid meestal niet mooi maar wel hard.....

Dus € 50 is een zeer redelijk bod.....
 
Laatst bewerkt:
cd spelers zijn tegenwoordig echt niet zo duur meer.
en als de TS een laptop heeft kan hij die er waarschijnlijk ook op aansluiten.
(bij mij kan het wel:D)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan