Beginner Hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo mensen ik ben een beginnentje ik weet niet echt veel wie kan me helpen ik wil neon light in me kast zetten hoe moet ik dat doen :thumb: hoop dat iemand me kan helpen

Als je wilt [en dat lijkt me waarschijnlijk] dat het licht buiten de PC zichtbaar is, zal je moeten beginnen met het vervangen van een zijpaneel door een perspex paneel... Voor neon zijn leuke kitjes te koop die je op de overtallige stekkers voor CD-Rom drives/HDD's kunt aansluiten zonder direct gevaar voor overbelasting van je voeding....

Bijlagen

• kit160.jpg
    kit160.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 44
  • lit160.jpg
    lit160.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 38
Als je wilt [en dat lijkt me waarschijnlijk] dat het licht buiten de PC zichtbaar is, zal je moeten beginnen met het vervangen van een zijpaneel door een perspex paneel... Voor neon zijn leuke kitjes te koop die je op de overtallige stekkers voor CD-Rom drives/HDD's kunt aansluiten zonder direct gevaar voor overbelasting van je voeding....

ik ga een nieuwe kast kopen een doorzichtige maar hoe sluit ik daar neon light aan dan dat je die neon light ziet hoe sluit ik die neon aan eigenlijk bedankt

Aansluiten....? Dat stond er al... die speciale Neon setjes voor een PC sluit je aan op zo'n zelfde stekkertje als naar je Harddisk, CD-Rom, DVD drive gaat... meestal hangen er nog een aantal van die snoertjes met stekkertjes los rond in je kast [ten behoeve van uitbreidingen]... Het buisje zelf kun je op de bodem of aan de bovenzijde van de kast vastzetten.... [met schroefjes of dubbelzijdig tape]

ik ga een nieuwe kast kopen een doorzichtige maar hoe sluit ik daar neon light aan dan dat je die neon light ziet hoe sluit ik die neon aan eigenlijk bedankt

je koop dus een set daar zit alles bij.
let op een vrij molex steker is nodig.
verder is het de aan wijzing volgen.

je koop dus een set daar zit alles bij.
let op een vrij molex steker is nodig.
verder is het de aan wijzing volgen.

Oke bedankt alvas maar ik vroeg me meester van hardware die zij dat ergens moet aansluiten op de moederbord ergens:shocked:

moet ik dan ook een goeie koeler hebben? of kan ik me oude gewoon gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
Stuur die meester maar naar huis..... De koeler kan gelijk blijven, die neon geeft niet zoveel warmte af.... tenzij....: je hebt ook hele mooie ventilators met verlichting erin! :rolleyes:

ik heb een vraagje hoe kan ik die ka bels wweg werken zo in een zwarte ding ik had gezien ergens ik weet niet hoe het heet en hoe zet ik een raampje hoe heet die raampje en wat voor lichtjes kan je allemaal aansluiten

Laatst bewerkt:
window bedoel je, als je goed kijkt in forum dan kun je het makkelijk vinden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan