Beginner layout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ziet er netjes uit, enkel de logo komt op mij niet echt over al een geschikt logo, maar dit komt waarschijnlijk door de kleur rood die je haast overal heb gebruikt..

Je divjes zijn goed geplaats alleen voor de lettertype kleur zou ik toch iets anders nemen aangezien je in een tabel met informatie dalijk dingen goed en snel moet vinden zoals: http://users.telenet.be/tepeltubie/zegbroek/kalender.htm is dus niet helemaal mij voorkeur.

Keep up the new work!

[edit :: verduidelijking]
Probeer eens een zwarte lettertype kleur bij je kalender en je header iets minder fel rood, misschien helpt dat al een boel!

Laatst bewerkt:
ik vind eerlijk gezegd de rode kleur pijn doen in mij ogen... het is te fel.. je kan het wat donkerder maken of verschillende kleuren rood gebruiken... Ik zou iniedergeval de letters een stuk donkerder maken...

Ik heb de letters zoals jullie gezegd hebben zwart gemaakt, en dit toont inderdaad al wat beter..

Ik heb aan iemand gevraagd om een andere banner te maken, want daar kannek zelf ni zo veel mee..

Nog iemand op of aanmerkingen?

Stuk beter! je zou ook de letters van het menu donkerder kunnen maken zodat het gelijk leesbaarder is...

Ziet er inderdaad al beter uit, en de header.. probeer deze eens iets minder aanwezig te maken? Dan lijkt mij dat de layout een stuk rustiger oogt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan