Beste OctaFish misschien is dit alles voor mij als beginner te hoog gegrepen maar wil proberen dit voor elkaar te krijgen met behulp van dit Forum er zijn vast meer mensen die dit bestand dan willen gebruiken.
Bij het totaal aantal uren wil ik het totaal aantal normale werkuren per jaar zien
Bij het totaal aantal verlof uren het totaal gebruikte verlof uren per jaar
Bij ziekte het totaal aantal ziekte uren
Bij totaal verlof over de verlof uren die nog over of tekort zijn
Bij norm uren moeten het totaal aantal gewerkte uren automatische worden uitgerekend aan de hand van de in gevulde tijden wanneer dit meer is dan 8 automatische de extra uren als overuren boeken ziekte en vakantie worden handmatig ingevoerde
Dit alles per werknemer
ik hoop dat het zo wat duidelijk wordt maar misschien heb jij een ander beter iedee jij bent de persoon met ervaring in access
met vriendelijke groet siep
Bij het totaal aantal uren wil ik het totaal aantal normale werkuren per jaar zien
Bij het totaal aantal verlof uren het totaal gebruikte verlof uren per jaar
Bij ziekte het totaal aantal ziekte uren
Bij totaal verlof over de verlof uren die nog over of tekort zijn
Bij norm uren moeten het totaal aantal gewerkte uren automatische worden uitgerekend aan de hand van de in gevulde tijden wanneer dit meer is dan 8 automatische de extra uren als overuren boeken ziekte en vakantie worden handmatig ingevoerde
Dit alles per werknemer
ik hoop dat het zo wat duidelijk wordt maar misschien heb jij een ander beter iedee jij bent de persoon met ervaring in access
met vriendelijke groet siep