Beginner:volgende pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoek maar is op hyperlink in frontpage.
en je kan beter die afbeeldingen als afbeelding erin zetten en niet als achtergrond afbeelding want dat werkt niet.

nog een tip, je 'ontwerp' is nu totaal als achtergrond. Als ik me schermpje groter maak zie ik nu je 'design' 2maal. En dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zet het dus als afbeelding ipv als achtergrond.

Laatst bewerkt:
Rimsic zei:
zoek maar is op hyperlink in frontpage.
en je kan beter die afbeeldingen als afbeelding erin zetten en niet als achtergrond afbeelding want dat werkt niet.

nog een tip, je 'ontwerp' is nu totaal als achtergrond. Als ik me schermpje groter maak zie ik nu je 'design' 2maal. En dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zet het dus als afbeelding ipv als achtergrond.

Thanks! Ik ga het even proberen!!!
Als je weer eens kijkt, hoop ik dat het er beter uitziet! :D

Ik heb het geprobeerd, maar krijg het niet meer goed dan. Ik heb de afbeelding geupload, maar kan dan niet meer over de afbeelding "heentypen" Alleen nog maar eronder:evil:

Bianca mv Zoë zei:
Ik heb het geprobeerd, maar krijg het niet meer goed dan. Ik heb de afbeelding geupload, maar kan dan niet meer over de afbeelding "heentypen" Alleen nog maar eronder:evil:
logisch, dat moet je ook niet doen. Je moet gewoon een 'button' maken. Die in je website zetten als afbeelding. De gehele afbeelding als link maken.

Ik begrijp dat veel dingen gewoon zijn, maar voor mij is alles nieuw. Was al blij dat ik het zo voor elkaar had gekregen. Ik ga wel weer even pielen!

ja 't begin is lastig, misschien kan je eerste een snel cursus html (zo heet de opmaak taal waarmee jij nu je websites maakt) doen. Dan begrijp je wat er allemaal gebeurd onder de huid van Frontpage.

Frontpage zelf maakt namelijk een zooitje van de html structuur. Maarja buiten dat... een snel cursus html is zo gevonden met google (www.htmlhulp.com, www.html.op-het.net). En ik neem aan dat je site een visitekaartje moet worden voor je kaartjes dus dat moet er goed uitzien :D

:D Hihihi, dat HTML de opmaaktaal is dat had ik nog wel begrepen hoor :D Ben niet helemaal allergisch voor alles wat met website's te maken heeft.
Het moet er zeker goed uit komen te zien. Anders kan ik het wel vergeten. Er zijn al een hele hoop ontwerpen die ik zo niet kan plaatsen, op de site zoals ie er nu uitziet. Ik ga morgen eens even kijken op de links die je me net gestuurd heb.
Ik heb ook ergens 30 lessen FP gescoord, dus die ga ik ook doen. Ben als bij les 5 dus dat verklaard, waarom er uberhaupt iets opstaat :D

Bedankt voor je reacties. Meer tips zijn uiteraard welkom!!

't gaat nog niet zo zeer om het werken met frontpage maar begrijpen wat er gebeurd is misschien makkelijker met het ontwerpen van een website. Net zoals dat je wel kan in typen op je rekenmachine 8x4 maar dat je niet weet wat er gebeurd (dom voorbeeld... maar 't gaat op het principe), je hebt een uitkomst, maar zou er iets misgaan dan weet je geen raad meer omdat je niet weet wat er gebeurd.

Als je dat weet zou je ook doorhebben hoe je een menu maakt, afbeeldingen plaatst en de afbeelding als link maken. :D Maar misschien maakt jou dat ook helemaal niks uit wat er gebeurd...

Het maakt me wel degelijk uit wat er gebeurd. Want zodra er iets mis is, moet ik wel weten hoe ik het kan herstellen, anders lig ik er nog uit, en dat zou zonde zijn.
Ik ga weer even wat proberen. Ik hou jullie op de hoogte!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan