Beginpagina probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Internet Explorer en ik hoop dat iemand een oplossing weet!!

Als ik mijn IE op wil starten dan krijg ik niet meer mijn opgegeven beginpagina, maar dan krijg ik een melding dat hij het opgegeven adres niet kan vinden, wat klopt, omdat ik die handmatig heb weggegooid.

Ik zat gister te internetten en wou mijn IE opstarten en toen kreeg ik een heel vaag scherm en die hadden ze in mijn C:\ Windows map gezet (dat ging automatisch) Die heb ik nu weggegooid, maar ik kan geen beginpagina meer instellen en ik weet niet hoe dat kan, omdat hij stedes blijft zeuren om die beginpagina die ik heb weggegooid. Ik heb mijn temp en internet files leeg gemaakt, maar het helpt niets.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!!!

Grt

Verder kan je wel normaal surfen?

Voor instellen startpagina, ga naar extra>internet-opties>tabblad algemeen.

Daar kan je je startpagina invullen. Klik hierna op toepassen, en daarna op OK.

Scan wel je pc op spywae, en virussen.

Lees daarvoor deze thread door.

Greetz Patrick

Ik kan wel normaal internetten, maar ik vindt het zo vervelend dat ik mijn beginpagina niet meer krijg.

Ik heb al wel geprobeerd om mijn beginpagina aan te passen, maar als ik daarna weer op de IE klik, dan krijg ik weer die andere pagina, die ik dus niet wil hebben. Ik kan mijn beginpagina net zo vaak aanpassen als ik wil, maar de computer zet er automatisch weer die andere neer en ik weet niet waar hij die vandaan haalt...jullie enig idee??

Zie mijn tweede opmerking.
(scan pc op spyware en virussen)

Greetz Patrick

En na het scannen het belangrijkste nog. Plaats in de link die je gekregen hebt van Patrickt je hijackthis log. Pieter (de hijackthis log expert) zal vertellen hoe je je foute startpagina en misschien nog wel meer troep kunt verwijderen.

Ik heb het op de tread van Pieter gezet. Ik kom er niet uit, ik krijg elke keer hetzelfde weer terug, wat ik ook doe.

Dan is het een kwestie van geduld hebben. Ik weet niet wanneer Pieter komt (denk vanavond), maar dan ben je er wel vanaf.:)

Die vervelende startpagina gaat er met hijack wel uit.

Ik zie zelf al wel dingen die erin staan die er niet horen, maar ik weet niet hoe ik die eruit kan krijgen!!

Dan wachten we wel op Pieter......jullie allemaal bedankt voor de hulp :thumb:

Geplaatst door Dutchbull
Ik zie zelf al wel dingen die erin staan die er niet horen, maar ik weet niet hoe ik die eruit kan krijgen!!
Wacht inderdaad maar ff op een reactie van Pieter.
Je kan met Hijack this makkelijk het verkeerde verwijderen.

Ik weet wel hoe je ze eruit moet krijgen, maar ik ben geen deskundige op hijack gebied. :)

In je log moet je voor de foutieve dingen een vinkje zetten, en dan onderaan op fix checked klikken. Dan opnieuw opstarten.

Ik zie er wel al een paar die er WAARSCHIJNLIJK voor in aanmerking komen. (die R0 en R1)

Maar zoals crash al zegt, je kunt beter wachten.

Je geduld zal beloond worden:D

Dat is snel:thumb: Pieter heeft je log al nagekeken. Ben benieuwd.

Weet eigenlijk al dat het gaat lukken :D :D

Ja, dat is een hele snelle service.....ik ga is kijken of ik het voor elkaar kan krijgen!!

Ik laat het nog weten

Ik was vergeten om alle vensters eerst af te sluiten, maar Pieter heeft het nog een keer verteld hoe het moest en het probleem is nu helemaal opgelost!!!

HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL!!!

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Grt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan