Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het onzin om adresbestanden via Access en/of Excel te beheren, dat moet je gewoon met Word doen. En v.w.b. die laatste vraag m.b.t. OE, daar doe ik de laatste tijd zo weinig meer.Geplaatst door Victor V
hoe kan je het beste adresbestanden beheren?:
via Acces of Excel? Wat is het beste? En hoe kan ik ze bijv. ook weer in Outlook gebruiken en integreren?
De woorden het beste is heb ik in ieder geval niet laten vallen. Het hangt er verder natuurlijk van af om hoeveel adressen het gaat die men wilt beheren. Gaat het bijvoorbeeld om een stuk of 20 of 30 adressen, dan kunt men daarvoor gerust Word gaan gebruiken. Als al die adressen bijvoorbeeld op naam zijn geordend, dan is het meer dan overzichtelijk genoeg en hoef je daarvoor heus geen Access te gaan gebruiken.Geplaatst door FLorijn
Dat Word het beste is om adressen in te beheren is natuurlijk niet waar.
Geplaatst door Vecom
...Ik ga ervan uit dat je niet Outlook Express bedoelt, maar beschikt over de 'volwassen' versie in (willekeurig welk) MsOffice-pakket.
Geplaatst door FLorijn
... helemaal mee eens. Het zou me verbazen als de "contactpersonen" optie in Outlook niet afdoende is voor adressenbeheer. Je kan ze ook (per mail) uitwisselen en eventueel een backup (.pst bestand) van maken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.