beheer mambo454 werkt niet goed onder ie 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik heb mambo 4.5.4 nu heb ik me pc,s geupdate naar ie7
als ik in me beheer kom kan ik de menu balk van mambo niet gebruiken want de submenu,s zijn weg,

ga ik naar contents kan ik niks invoeren of opslaan als als ik de sse wat you get gebruik.
gewoon on opgemaakte tekst wel.

heb de instelingen al veranderd en alles helaas geen resultaat.
wat doe ik fout want ik kan zo me website,s niet mee opdaten. laat staan onderhouden.
:confused:

Installeer FireFox nooit probleemen mee. De nieuw IE7 geeft met CMS systeemen vaak problemen.

nooit problemen mee gehadt bedoel je firfox geeft wel me see wat you get weer maar niet me html editortje want die is blank java script dus kan ik nog niks beginnen
dus hebben we aan die troep dit keer net zoveel netscape en andere trouwens ook .

Waarom heb je geen Joomla? De "nakomeling" van Mambo.

Waarom heb je geen Joomla? De "nakomeling" van Mambo.

joomla nakomeling dat is nieuw voor me.
mambo wordt nog steeds verder ontwikkeld en joomla is geen nakomeling maar een aftaking.
ik begon op joomla maar werkte niet fijn en voldeedt niet aan me eisen mambo wel.
maar heeft joomla dat probleem niet.
ik ben er intussen ahcter dat het hem in de java scripts zit.
maar ie7 is in geen mogelijkhijd zo in te stellen dat hij met mambo werkt ik denk dat ik met wat update,s van mambo een aardig eind kom.

overigens zijn voor mambo meer onderdelen te vinden dan voor joomla of dat moet intussen achterhaald zijn.
plus ik denk dat overstappen met een gevulde site haast niet haalbaar is in het begin was het script weg halen joomla instaleren data base over schrijven klaar en andersom maar den nu dat de structuur te ver van elkaar vandaan ligt omdat nog te kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan