reneemettrie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 aug 2006
Ik heb Outlook 2013 op een Stand Alone PC onder Windows 7.
Heb de online training van Microsoft hiervoor bekeken maar een aantal dingen zijn me niet duidelijk, en ik wil niet teveel risico's nemen iets kwijt te spelen.
Als ik de eigenschapen van de "Archiefmappen" bekijk, zie ik dat de folder 700 MB groot is, en zie ik onder de knop "Advanced" de locatie en naam van het bestand (Archive.pst).
Ik zou dus met een nieuw archief willen beginnen en het bestaande backuppen.
Wat doe ik nu best? Klopt het volgende?
Indien bovenstaande klopt, moet ik dan in Outlook 2007 (op een andere PC, Windows XP) iets gelijkaardigs doen?
Heb de online training van Microsoft hiervoor bekeken maar een aantal dingen zijn me niet duidelijk, en ik wil niet teveel risico's nemen iets kwijt te spelen.
Als ik de eigenschapen van de "Archiefmappen" bekijk, zie ik dat de folder 700 MB groot is, en zie ik onder de knop "Advanced" de locatie en naam van het bestand (Archive.pst).
Ik zou dus met een nieuw archief willen beginnen en het bestaande backuppen.
Wat doe ik nu best? Klopt het volgende?
Sluit "Archiefmappen" (rechter muis)
Verlaat Outlook
Hernoem het pst bestand via de Verkenner (verborgen bestanden worden getoond) en kopieer elders.
Als ik in die oude archieven wil doorzoeken zoeken moet ik ze openen via File-Open & Export-Open Outlook Data File
De volgende keer dat er wordt geactiveerd maakt Outlook zelf een nieuw Archive.pst bestand
Indien bovenstaande klopt, moet ik dan in Outlook 2007 (op een andere PC, Windows XP) iets gelijkaardigs doen?